Mp3 til finderdokumenter?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 08-01-04 06:29

Hej Igen.

Jeg slås stadig med mine filer, som synes de ville omforme sig lidt
Kopierede mp3 filer, og ca. 500 stk. er nu finder-dokumenter på 0 KB,
men som ikke kan slettes fra min EKSTERNE HD.

Ved forsøg på flyttte eller slette får jeg meddelse om at dokumenterne
bruges af "et andet program.

Når jeg prøver at åbne dem, får jeg meddelse om at de bruges af Mac OSX?

Reippuert har tilbudt at guide mig en tur i " Terminalen" og få dem
slettet, men jeg var ikke helt klar

Det er jeg nu ,Morten Er du?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge

Fra : René Mølsted

Dato : 08-01-04 10:04

Lone Schmidt wrote:
> Hej Igen.
> Reippuert har tilbudt at guide mig en tur i " Terminalen" og få dem
> slettet, men jeg var ikke helt klar
>
> Det er jeg nu ,Morten Er du?

Hej Lone
Er alle filerne samlet i én mappe (uden andre filer)?
Hedder de et-eller-andet.mp3?

Du kan skrive følgende i Terminal.app:
cd "/Volume/NAVNET_PÅ_HD/MIN_MAPPE"

rm *.mp3

René Mølsted

Fra : René Mølsted

Dato : 08-01-04 10:06

René Mølsted wrote:

> Hej Lone
> Er alle filerne samlet i én mappe (uden andre filer)?
> [...]

ups!

cd "/Volumes/NAVNET_PÅ_HD/MIN_MAPPE"

René

Fra : Tom

Dato : 08-01-04 13:13

Kan også starte med at åbne terminal skrive cd og mellemrum
Så tager dumappen og ligger oven på selve terminal
Skriver return
Og så skriver du
rm *.mp3

Du kan sagtens kopiere tekst ind I termin ex. Herfra.. Den er ligeglad..
Tjek lige med René Mølsted om denne måde at gøre det på er ligeså smart som
hans..
Tom

Fra : Lone Schmidt

Dato : 10-01-04 22:27

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> Tjek lige med René Mølsted om denne måde at gøre det på er ligeså smart som

Hej.
vil lige briefe at jeg ikke rigtig er kommet i gang, men lader jer vide
hvordan det går, når jeg ordner det.

Det er en mappe hvor der også er regulære mp3 filer, som undgik
forvandling

Skal de i en mappe for sig, så den mappe terminalen skal behandle, er
ensartet m.h.t. fil typer?
--
Venlige hilsner
og grumme go´hygge