Sletning af ME samt format c: ?
Fra : Laurids Kristensen

Dato : 08-01-04 07:00

Hej Allesammen

Jeg ved ikke om det er det rigtige conf. at spørge i, men jeg har en ME, og
kan bla. IKKE køre scandisk ej heller defragmentention, dvs. scandisk vil
ikke komme ret langt førend jeg må lukke den, og jeg har en H...... masse
filer i _RESTORE\TEMP nogle de hedder cpy til efternavn.

Så er der nogen her i conf. der ved hvordan man kan formatere sit c-drev,
fro som sagt kan jeg IKKE slette ME.

Mvh.
Lau

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 08-01-04 07:36

Laurids Kristensen wrote :

> [...]
>
> Så er der nogen her i conf. der ved hvordan man kan formatere sit
> c-drev, fro som sagt kan jeg IKKE slette ME.

Hvis jeg forstår dig ret [1], så er du nok bedst hjulpet i nyhedsgruppen
dk.edb.system.ms-windows. Jeg sætter FUT [2] til den gruppe, dvs svar på
dette indlæg vil kun kunne ses dér.

[1] Og "ME" dermed hentyder til Windows ME og "conf." "til nyhedsgruppe"
[2] FUT = [F]ollow-[U]p [T]o, dvs opfølgning

FUT: dk.edb.system.ms-windows

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk