Lån mig din garage!
Fra : Steen F.

Dato : 08-01-04 03:10

Hej gruppe

Jeg skal bruge en lukket garage i ca. 4-5 timer til montering af noget
bilstereo. Det er for koldt at stå udenfor og rode med dette på denne
årstid, så jeg søger en garage/hal/værksted som jeg kan leje for ganske få
timer. Helst i nærheden af Kolding, men skriv alligevel hvis du kan hjælpe.
Hvis der er en smule varme på, vil det være et stort plus! Ligeledes lys.

Hilsen Steen
PS: Ved henvendelse på e-mail bedes du fjerne "nospam" i e-mail adressen

Fra : Tom

Dato : 08-01-04 10:54

> [...]
hjælpe.
> Hvis der er en smule varme på, vil det være et stort plus! Ligeledes lys.

Prøv at købe en RIGTIG termo-keddeldragt, så kan du står udenfor i -10°C i
vindstyrke 12 uden at fryse.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-01-04 11:04

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> wrote in message

> hjælpe.
>
> Prøv at købe en RIGTIG termo-keddeldragt, så kan du står udenfor i -10°C i
> vindstyrke 12 uden at fryse.

Men ens fingre er som isterninger efter 10 min :(
Da jeg skulle sætte nyt sidespejl på(metax vaskeren mente åbenbart ikke jeg
havde brug for det mere..) i tirsdags kunne jeg ikke mærke min fingre da jeg
var færdig..

Jeg har prøvet at sætte bilstereo i bilen ude i en indkørsel ->det er ikke
lykken fordi hvis man tager en lille stump kan man bruge den næste halve
time på at finde den igen. Det er unægtelig sjovere at gøre i en
garage/værksted :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-01-04 12:56

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at købe en RIGTIG termo-keddeldragt, så kan du står udenfor i -10°C i
> vindstyrke 12 uden at fryse.

-35°C og en lille brise som du knapt kan mærke.
SÅ kan det nok være at du bliver kold og det uanset påklædningen.

Been there, got that damn t-shirt.
Hvad der så er vigtigere, har også alle fingre og tæer endnu, men det var
sgu ikke rart.

mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-01-04 12:25

"Steen F." <steen.koldingNOSPAM@NOSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hilsen Steen
> PS: Ved henvendelse på e-mail bedes du fjerne "nospam" i e-mail adressen

Måske kan du bruge dette:
Trekantens Fritidsværksted gør det selv værksted
Pjedstedvej 51, Pjedsted,
7000 Fredericia
Telf. 75954660
Mobil. 40172121

MVH Per

Fra : Steen F.

Dato : 08-01-04 16:26

Per Rasmussen wrote:
> Måske kan du bruge dette:
> Trekantens Fritidsværksted gør det selv værksted
> Pjedstedvej 51, Pjedsted,
> 7000 Fredericia
> Telf. 75954660
> Mobil. 40172121

Ja, jeg har snakket med dem, og han lød som om jeg VIRKELIG forstyrrede ham
i hans middagslur De har ingen varme på og de tager 100 kr./timen
hvilket måske er liiige i overkanten... jeg skal jo ikke svine det hele til,
blot trække nogle kabler.

Hilsen Steen

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-01-04 18:06

> [...]
> i hans middagslur De har ingen varme på og de tager 100 kr./timen
> hvilket måske er liiige i overkanten... jeg skal jo ikke svine det hele

Det var da som syv ------
Det er godt nok nogle ar siden jeg sidst har brugt værkstedet, men dengang
var det et fint sted at komme med sin bil. Det eneste jeg lige kan komme i
tanke om at der manglede var et sporingsapperat. Det forklarer måske lidt om
prisen.
Ikke et ondt ord om sønderjyder ;D , men måske du virkelig forstyrrede hans
middagslur ;D

Hilsen
Per

Fra : Kim Bernhart

Dato : 08-01-04 19:57

Du skal bare finde dig en (halv) offentlig parkeringskælder i en af de
større byer hvis de findes. Der er som regel også et el stik et sted så du
kan have din egen lampe med og hvis du holder dig pænt i et hjørne, så er
der nok ingen som brokker sig. Har selv gjort det i Roskilde.

Kim

Fra : Steen F.

Dato : 08-01-04 20:21

Kim Bernhart wrote:
> [...]
> så du kan have din egen lampe med og hvis du holder dig pænt i et
> hjørne, så er der nok ingen som brokker sig. Har selv gjort det i

Ja, jeg har også kigget mig lidt omkring men når det blæser så trækker det
vildt nede i sådan en parkeringkælder. Og med de temperaturer vi har for
tiden, så føles det som minus 20 grader. Jeg kunne jo også bare vente med at
installere skidet, men jeg vil jo gerne snart ha' musik i bilen!
Måske er der nogle herinde som vil "udlåne" deres garage et par timer mod
betaling?

Hilsen Steen