Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billig forhandler i Tyskland af X-Drive
Fra : John Poulsen

Dato : 08-01-04 02:43

Hej.

Efter råd fra denne NG leder jeg efter en billig tysk forhandler, der
dels kan tage kreditkort (Visa/Mastercard), dels gerne også have en
Cigartænder til X-Drive.
Det har via http://www.preissuchmaschine.de været ualmindeligt svært at
finde en forhandler, der dels tager kreditkort, dels sender ud af
Tyskland?!

(Jeg har en Cigartænder strømforsyning fra batterier.dk til min
batterilader fra dem - til min BP-511 lader kan den evt. bruges sammen
med en X-Drive??)

Håber på hjælp..

Takker på forhånd for det her iriterer mig...

Mvh.

John

Fra : John Poulsen

Dato : 08-01-04 09:09

UPS...

Jeg sendte vistnok 2 gange-- Denne gang fordi jeg ikke kunne se, at den
første var kommet i gruppen, da jeg afstendte i nat.. Men begge er på
nu - sorry.

John

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 09-01-04 20:56

Du skal til Jacob Electronic i tyskland - og de tager visa.

her er direkte link

http://www.jacob-elektronic.de/index.php?SID=96a15d1da9378e647c9567298a411113&option=1&action=4&suchbegriff=x-drive

Det er en super lille sag, den er dog langsom til at kopiere filer ind på
harddisken - men fra disken via USB2.0 til PC sker ret hurtigt.

Kan anbefales

Claus

Fra : KNL DtP

Dato : 09-01-04 21:58

"Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skal til Jacob Electronic i tyskland - og de tager visa.

De tager ikke VISA. Jeg købt i starten af denne uge X-drive II hos dem, og det
var (til min store overraskelse) bankoverførsel. Under Europa kan man kun vælge
Vorkasse, som er forudbetaling.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk