Hvem køber ladvogn?
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 22:20

Ja så blev det jo til en bytte handel med kadetten... til en ladvogn!

Når den er synet (ualmindeligt pæn i bunden)...

Hvem er så de typiske købere til en ældre nysynet ladvogn? ringer man til
murerfirmaer eller hur?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-01-04 22:30

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Når den er synet (ualmindeligt pæn i bunden)...
>
> Hvem er så de typiske købere til en ældre nysynet ladvogn? ringer man til

Jeg tror du skal passe på med at være alt for offensiv.
Prøv at kyl den i DBA og bilbasen og se om der ikke er nogen der bider på.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : C. Caspersen

Dato : 07-01-04 22:36

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem er så de typiske købere til en ældre nysynet ladvogn? ringer man til
> murerfirmaer eller hur?

Hvordan har du solgt alle de andre biler.....

/Caspersen

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-01-04 23:24

Jo gennem DBA og lign - men nu er det jo ikke lige gud og hver mand der lige
køber sig en ladvogn...! - måske en gut der skal smugle fra tyskkland? -
eller bare hente mange øl... høhø

Fra : Paw Jensen

Dato : 08-01-04 06:28

Jeg kunne muligvis være interesseret.
Også usynet, evt.

Mærke/model ?
Pris ?
Årgang ?
Evt. billede ?

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 08-01-04 11:06

"Paw Jensen" <Nospam@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne muligvis være interesseret.
> Også usynet, evt.
>
> Mærke/model ?

Det er en VW Transporter

> Pris ?

Tjahh 5K 10K med / u syn. (kræver kun ny udstødning, og der er en lille
måned tilbage)

> Årgang ?

19984
> Evt. billede ?

Jeg mailer dig et senere i dag, skal vi ikke holde den på mail herfra da det
er OT her...

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 08-01-04 11:31

Hej du kan evt ringe 24 91 53 58 , der er mulighed for at se den på grav...!

Fra : Christian Nedergaard

Dato : 08-01-04 10:51

> [...]
>
> Når den er synet (ualmindeligt pæn i bunden)...
>
> Hvem er så de typiske købere til en ældre nysynet ladvogn? ringer man til

Mon ikke snart du skulle flytte dine salgsannoncer over i
news::dk.privat.marked.bil , men det er jo selvfølgelig ikke for
forhandlere :-/

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 08-01-04 11:07

Ja det var ikke ment som en salgs-annonce... jeg stopper tråden her...