Momsafregning...
Fra : Casper Bang

Dato : 07-01-04 20:00

Hey,

Sidste kvartal fik jeg et brev ang. momsafregning for perioden. Siden har
jeg tilmeldt mig online registrering af det.

Jeg har ikke modtaget nogen email om det, eller noget brev for den sags
skyld.
Hvornår plejer de at sende sådan noget ud, eller skal man selv holde øje med
tiden og give informationerne når man tror det er tid?

Fra : H.S.

Dato : 08-01-04 11:36

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> tiden og give informationerne når man tror det er tid?

Godt spørgsmål - jeg har også lige tilmeldt mig deres online service, efter
at have modtaget det første giro kort...
Så jeg ser frem til at godt svar

Fra : Jonathan Stein

Dato : 08-01-04 14:24

Casper Bang wrote:

> [...]
> Hvornår plejer de at sende sådan noget ud, eller skal man selv holde øje med
> tiden og give informationerne når man tror det er tid?

Jeg kan ikke huske de præcise tider, men der kommer en mail "i god
tid" - formentlig på den tid, hvor de ellers ville have sendt giro-kortet.
Desuden kommer der en reminder kort tid før sidste frist.

Hvis du har tilmeldt dig on-line betaling for 4. kvartal 2003 og
endnu ikke har hørt noget, skal du nok kontrollere, om ToldSkat har
noteret din e-mail korrekt.

Du kan også finde en kalender på www.toldskat.dk, hvor alle
tidsfrister er angivet.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Casper Bang

Dato : 08-01-04 15:41

> Du kan også finde en kalender på www.toldskat.dk, hvor alle
> tidsfrister er angivet.

hmm.. jeg kan ikke finde den kalender. Deres side er så langsom, så det
tager lang tid at tjekke alle punkterne igennem.
Kan du give et nærmere hint på hvor jeg skal lede?

tak

Fra : Casper Bang

Dato : 09-01-04 11:42

> hmm.. jeg kan ikke finde den kalender. Deres side er så langsom, så det
> tager lang tid at tjekke alle punkterne igennem.
> Kan du give et nærmere hint på hvor jeg skal lede?

ok, fik en email fra toldogskat hvor der var et link til den kalender:
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=159272

Fra : Leonard

Dato : 08-01-04 14:32

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> wrote:

>Hvornår plejer de at sende sådan noget ud, eller skal man selv holde øje med
>tiden og give informationerne når man tror det er tid?

Jeg modtog en mail d. 10.12 om at nu var der åbnet for indberetning.
Man kan selvfølgelig først indberette når man ved at der ikke kommer
mere i den periode, så jeg ventede til d. 5. jan og dagen efter fik
jeg en mail om at pengene var på vej og i dag kan jeg se dem på min
konto.

Når du ikke har hørt noget hverken om det ene eller det andet, så vil
jeg da foreslå dig at ringe til dit lokale T&S kontor.
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!