Andet multimedie
bentjuul 3670
Tegneprogram til 8 årig
Fra : Lars [8210]

Dato : 07-01-04 19:40

Hej gruppe

Jeg har en søn på 8 år som har benyttet det indbyggede (i windows 98)
Microsoft Paint tegneprogram.

Imidlertid er han moden til noget bedre/mere avanceret.

Er der nogen der kan anbefale et program (helst ikke for dyrt)

Mvh

Lars

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 07-01-04 20:03

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Imidlertid er han moden til noget bedre/mere avanceret.
>
> Er der nogen der kan anbefale et program (helst ikke for dyrt)

Prøv og se her, de er alle gratis
http://www.freeserifsoftware.com/
M.v.h.
EA

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 07-01-04 20:35

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> writes:
> [...]
>
>Imidlertid er han moden til noget bedre/mere avanceret.
>
>Er der nogen der kan anbefale et program (helst ikke for dyrt)

KidPix, der findes både til Mac og Windows har vært et hit her i huset.
www.kidpix.com
Man kan tegne, male, lave film osv. Genialt program. Vores er købt i en
udsalgskasse for en rund ti'er - tror det var ved Bog og Pap - undskyld
Bog og Idé

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Lars [8210]

Dato : 07-01-04 22:08

Hej Ernst og Frank

Takker - det ser fint og økonomisk overkommeligt ud :)

Mvh

Lars

Fra : CarstenWM

Dato : 08-01-04 09:11

> Er der nogen der kan anbefale et program (helst ikke for dyrt)

Og så kan man forøvrigt få en 'tegneplade' til 250,-kr. hos
prishammeren.dk - vi købte til julegave til vores unger - fungerer fint (
der følger så også programmer med, men de fungerede ikke ordentligt - men
pladen fungerer til alle de andre programmer vi har )

CarstenWM

Fra : Morten Lind

Dato : 08-01-04 09:42

CarstenWM <carsten@fanoe.info> wrote:

> [...]
> der følger så også programmer med, men de fungerede ikke ordentligt - men
> pladen fungerer til alle de andre programmer vi har )

I decembernummeret af Komputer for alle var et suverænt tegneprogam, som
min på 9 bruger med største fornøjelse(men det gør hun nu ogsså med
Illustrator)

Det er dog kun til PeeCee, men det er et godt program.....det hedder
DogWaffle og er freeware.......

Morten(Har det på CD´en, hvis du ikke kan skaffe nummeret, men det er
bladets pris værd......)
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)