PersonalJava
Fra : Mads Pedersen

Dato : 20-04-01 14:42

Hejsa!

Er der nogle i nyhedsgruppen, der har erfaringer med PersonalJava?
Jeg skal til at udvikle nogle RMI-applikationer til en Casio E-115
Cassiopeia Pocket PC, men har ikke kunnet finde ud af, hvordan man starter
den "command line" (som kendes fra DOS), der skulle være nødvendig for bl.a.
at starte rmiregistry samt sætte classpath.
Derfor: Hvis nogle kan svare på ovenstående, vil jeg være meget
taknemmelig...

Med venlig hilsen,
Mads Pedersen
mpedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Bear

Dato : 23-04-01 23:18

Ingen anelse om hvordan man sætter CLASSPATH på sådan en tingest, men her er
et eksempel på at starte RMIRegistry uden brug af Command Line

public void startRMIregistry(){
try{
java.rmi.registry.LocateRegistry.createRegistry(1099);
}
catch(Exception e){}
}

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Mads Pedersen

Dato : 24-04-01 18:20

Tak for det!

Det var lige det, jeg manglede. Jeg havde nemlig i mellemtiden fundet ud af
at starte command line, men herfra kunne man åbenbart ikke starte
rmiregistry som normalt.