FU:EL - hvor er de blevet af ?
Fra : JE

Dato : 07-01-04 19:23

Tja, det er nu ikke fordi jeg savner dem .... men hvad er der egentlig
blevet af popgruppen FU:EL? De blev samlet, med en masse medieomtale, og så
var den skid slået eller hva' ?

Fra : Morten Holm

Dato : 07-01-04 20:00

Sådan et det med alle de latterlige "Bands" der dukker op... du hører om dem
en gang og så er det slut... der var lige Jon som gerne vil have lidt mere
opmærksomhed og gik derfor til panderne, men ellers hører man jo ikke om
dem...
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-01-04 20:04

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> opmærksomhed og gik derfor til panderne, men ellers hører man jo ikke om

Nemlig. Lad det endelig også blive sådan.
"You can't manufacture a miracle"

Mvh
Stig

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-01-04 20:20

Stig Sørensen wrote:
> "Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message

> dem

> Nemlig. Lad det endelig også blive sådan.
> "You can't manufacture a miracle"

Som Robbie Williams så smukt synger efter han forlod samlebånds-bandet
Take That.

Hvem sagde ironi?

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-01-04 20:48

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Som Robbie Williams så smukt synger efter han forlod samlebånds-bandet
> Take That.
>
> Hvem sagde ironi?

Det er da ikke ironi.
Du forstå vidst ikke helt pointen.
Ja Take That blev kendte, men hvor længe holdte det?

Han er den eneste der er kommet videre fra Take That.
Det er dér pointen kommer ind :)

Han brugte det som et springbræt.
Desuden, såvidt jeg husker så kom Robert sidst ind i gruppen.

Anyway, super sanger og entertainer

Fra : Akalias

Dato : 07-01-04 21:24

"Stig Sørensen" <ingen@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er dér pointen kommer ind :)
>
> Han brugte det som et springbræt.
> Desuden, såvidt jeg husker så kom Robert sidst ind i gruppen.

Entertainer ja, super sanger nej!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-01-04 21:41

"Akalias" <akalias@> wrote in message

> Entertainer ja, super sanger nej!

Smag og behag. Nogle synes også Jon synger godt..

Mvh
Stig

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 08-01-04 10:58

"Akalias" <akalias@> skrev i en meddelelse
> "Stig Sørensen" <ingen@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> Entertainer ja, super sanger nej!

Du mener ikke at hr. Williams har en god sangstemme?

Lars B

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-01-04 14:02

<lars@zulfo.dk> wrote in message
> Du mener ikke at hr. Williams har en god sangstemme?

Hej Lars. Sådan forstod jeg det også.
Synes han har en rigtig god 'swing' stemme. I They Can't Take That Away
lyder det da meget godt :)
Mr. Bojangles. ? Perfekt.

Selvfølgelig også de mange andre sange.
Synes han laver godt musik og må være for fed at se til en koncert!

Kan godt forstå mange ikke kan lide ham som person. En del af mine venner
synes han er for arrogant og en selvglad bombe.

Well.. Han er britter er mit svar altid :)

> Lars B

Mvh
Stig

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-01-04 14:41

> <lars@zulfo.dk> wrote in message
>
> Hej Lars. Sådan forstod jeg det også.
> Synes han har en rigtig god 'swing' stemme. I They Can't Take That Away
> lyder det da meget godt :)
> Mr. Bojangles. ? Perfekt.

Hele det album syntes jeg er fantastisk...

> [...]
> synes han er for arrogant og en selvglad bombe.

> Well.. Han er britter er mit svar altid :)

Han er en drengerøv, og har noget at have det i... sådan er det :)

> Mvh
> Stig

Lars B

Fra : Akalias

Dato : 08-01-04 17:01

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse
> "Akalias" <akalias@> skrev i en meddelelse

> Du mener ikke at hr. Williams har en god sangstemme?

Korrekt, men dertil skal jeg da lige skrive, at jeg synes, at han har lavet
nogle rigtig gode melodiøse numre.
På hans kopi cd kan man høre, at hans sangstemme er svag.
Danske Martin, som i programmet Stjerne for en aften sang Robbies Feel, sang
den klasser bedre imo.

Fra : -V-

Dato : 08-01-04 17:26

Akalias wrote:
> Danske Martin, som i programmet Stjerne for en aften sang Robbies
> Feel, sang den klasser bedre imo.

Jeg tror at du står mutters alene med den betragtning.

-V-

Fra : Akalias

Dato : 08-01-04 20:54

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at du står mutters alene med den betragtning.

Har du hørt Robbie synge sangen live?

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-01-04 22:01

> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du hørt Robbie synge sangen live?

Basere du din mening om Robbie's sangstemme på en livesang???

Live at Knebsworth synes jeg var meget godt.

Der er altså forskel at stå i et større studie en udenfor på en mark.

mvh
Stig Sørensen

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-01-04 14:51

"Akalias" <akalias@> skrev i en meddelelse
> "-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du hørt Robbie synge sangen live?

Jeg har ikke selv oplevet Robbie live, men jeg har vel talt med omkring 10
personer i min omgangskreds, der alle var meget begejstrede da de så ham
optræde live, og jeg har da aftalt med mig selv, at næste optræden i
Danmark, skal opleves.

Lars B

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-01-04 14:46

> <lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> samlebånds-bandet

> Korrekt, men dertil skal jeg da lige skrive, at jeg synes, at han har
lavet
> nogle rigtig gode melodiøse numre.

Smag og behag er forskelligt, men derfra og til at sige at en person ikke
har sangstemme, er der imho langt, og det synes jeg du blander lidt sammen.

> På hans kopi cd kan man høre, at hans sangstemme er svag.
> Danske Martin, som i programmet Stjerne for en aften sang Robbies Feel,
sang
> den klasser bedre imo.

Jeg så ikke Martin, så det kan jeg ikke udtale mig om...

Lars B

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-01-04 21:55

Stig Sørensen wrote:

> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Det er da ikke ironi.
> Du forstå vidst ikke helt pointen.
> Ja Take That blev kendte, men hvor længe holdte det?

For Robbies vedkommende holder det da endnu.

> Han er den eneste der er kommet videre fra Take That.
> Det er dér pointen kommer ind :)

Det ændrer da ikke ved at han aldrig var startet uden Take That.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 07-01-04 22:13

> Det ændrer da ikke ved at han aldrig var startet uden Take That.

Det ved man jo aldrig men nu er det bare slåedes.
Ville dog ikke mene han er blevet kendt idag pga. af Take That.

Jeg kendte ham ikke under Take That.
I mine øjne toppede Robbie først for 2 år siden, eller deromkring, da han
kvittede sprutten og stofferne og kom på rette spor.

Nå. Alt det her Robbie snak.
Det ændrer stadig ikke min mening at jeg aldrig har kunnet lide popstars,
idols osv.

Mvh
Stig

Fra : Akalias

Dato : 07-01-04 22:24

> Det ændrer stadig ikke min mening at jeg aldrig har kunnet lide popstars,
> idols osv.

Jeg bryder mig heller ikke om Popstars osv., men jeg er dog alligevel glad
for at kunne lytte til Julie og Maria Lucia.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-04 17:55

Stig Sørensen wrote:

> "Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Det ved man jo aldrig men nu er det bare slåedes.
> Ville dog ikke mene han er blevet kendt idag pga. af Take That.

Udfra hvad jeg har set af portrætter og lignende om Robbie så var en
musikkarriere vist ikke lige et oplagt valg for ham.

Men hvorom alting er så kan man vist ikke bestride at det da er en kende
ironisk at en mand, der blev ført ind i brancen og promoted som del af
Take That nu synger "you cant manufacture a miracle" da det lige netop
er sådan han selv er kommet frem.

Om det er fortjent, om det var uundgåeligt eller om han er en skændsel
for den seriøse musikindustri eller hvad ved jeg, det kan man så altid
diskutere.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-01-04 18:06

¨
> [...]
> ironisk at en mand, der blev ført ind i brancen og promoted som del af
> Take That nu synger "you cant manufacture a miracle" da det lige netop

Sådan synes jeg det ikke.
Han prøvede. Men som han har sagt til flere koncerte: Man må starte et sted.
Take That blev ikke til noget, han skred og de andre 3 dumpede med stort 00.

Robbie kom videre af ham selv.
Det må gå til hans egen fortjeneste og hans manager (tror jeg det er) hvis
du har set NoBody Someday.

> Om det er fortjent, om det var uundgåeligt eller om han er en skændsel
> for den seriøse musikindustri eller hvad ved jeg, det kan man så altid
> diskutere.

Ja popstars i Danmark er en skændsel i mine øjne.
Vi tror vi kan lave bands der bliver lige så store som Backstreets Boys,
Westlife osv.
Men det kommer bare ikke til at ske, ihvertfald ikke gennem popstars.

For at det ikke skal misforstås så synes _jeg_ at det skal lægge mindre pres
på pop_stars_.

Jeg brugte programmet til at sidde og grine over alle de mennesker der i
hvertfald hverken kunne synge eller havde rytme.
Skal lige siges at jeg selv synger af h... til og danser som en sæk
kartofler men jeg ved det og tror ikke jeg kan blive en popstar, derfor
bliver jeg hjemme og griner af dem der tror men burde vide de ikke kan blive
det.

Men tilbage til Hr. Williams:

Hans chance var Take That og den brugte han godt.
Men stadig til hans egen fortjeneste.

Men det vil vel altid være forskellige synspunkter der ser på det.

Jeg ved bare at Robbie stadig vil lave musik om 10 år og folk vil stadig
høre på ham.
Så man kan lige så godt begynde at acceptere ham

Mvh
Stig Sørensen

Fra : Akalias

Dato : 08-01-04 21:01

> Jeg brugte programmet til at sidde og grine over alle de mennesker der i
> hvertfald hverken kunne synge eller havde rytme.

Maria Lucia har en fremragende sangstemme imo.
Julie synger også godt og hun har lavet et fremragende album imo.
Resten af Popstars feltet interesserer mig ikke.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 08-01-04 22:02

> [...]
> Julie synger også godt og hun har lavet et fremragende album imo.
> Resten af Popstars feltet interesserer mig ikke.

Jeg er helt enig her.
Har dog ikke hørt så meget til Maria endnu men det kommer nok.

Julie synes jeg har gjort det godt siden.

Mvh
Stig

--
// http://mobil.dontdoit.dk \\
// Når du mangler lidt lir til din mobil! \\

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 17-01-04 14:54

> [...]
> Julie synger også godt og hun har lavet et fremragende album imo.
> Resten af Popstars feltet interesserer mig ikke.

Jeg er nok farvet af at kende "Niklas" personligt, men i mine øjne kan han
faktisk også synge, når det er materiale han tror på, f.eks. det han selv
har skrevet.

Lars B

Fra : Otto J.

Dato : 08-01-04 00:55

> Som Robbie Williams så smukt synger efter han forlod samlebånds-bandet
> Take That.
>
> Hvem sagde ironi?

Nu var Robbie jo temmelig nede og vende efter Take That-tiden. De andre i
gruppen forsøgte at ride videre på bølgen, og faldt med et brag. Robbie har
selv arbejdet sig op bagefter, han er ikke den stjerne han er nu på grund af
Take That, nærmere på trods af.

Mvh. Otto

Fra : Per LH

Dato : 07-01-04 22:54

der var lige Jon som gerne vil have lidt mere
> opmærksomhed og gik derfor til panderne,

Ja, han gav ny mening til udtrykket "Pand ham en..."

Fra : Thomas

Dato : 07-01-04 20:35

> [...]
> Tja, det er nu ikke fordi jeg savner dem .... men hvad er der egentlig
> blevet af popgruppen FU:EL? De blev samlet, med en masse medieomtale, og

Jeg læste for noget tid siden, at to af dem arbejder i en pølsebod på
bakken, eller
sådan noget lignende... Noget med at de stadig optræder med Fu:el - Men de
tjener ikke rigtig så de kan leve af det...

..Thomas

Fra : Aston Villadsen

Dato : 07-01-04 20:54

On Wed, 7 Jan 2004 20:35:22 +0100, "Thomas"
<thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

> [...]
>sådan noget lignende... Noget med at de stadig optræder med Fu:el - Men de
>tjener ikke rigtig så de kan leve af det...

Nu ved jeg ikke meget om hverken den danske popbranche eller
forlystelsesbranche - men jeg umiddelbart mene at man for tiden kan
tjene flere penge ved at optræde i Rødovre Centrum og HerningCentret
end ved at sælge pølser på Bakken :)

Fra : Dopedog

Dato : 07-01-04 21:27

> [...]
> forlystelsesbranche - men jeg umiddelbart mene at man for tiden kan
> tjene flere penge ved at optræde i Rødovre Centrum og HerningCentret

LOL

Fra : Thomas

Dato : 07-01-04 23:44

"Aston Villadsen" <usenet@villadsen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forlystelsesbranche - men jeg umiddelbart mene at man for tiden kan
> tjene flere penge ved at optræde i Rødovre Centrum og HerningCentret

Suk!... Ja men hvis det er de eneste 2 jobs man har i en lang periode
kan man nok ikke skal du se...

Fra : Aston Villadsen

Dato : 08-01-04 11:23

On Wed, 7 Jan 2004 23:43:41 +0100, "Thomas"

Det er gas, Thomas! :)