Udlejning snowboards; reservering på skise~
Fra : Gibben

Dato : 07-01-04 18:04

Skal til Valloire i uge 4 (m. bus), og min bror og jeg har planer om
vælte rundt på snowboards - vi har aldrig prøvet det før, men hhv. 10 og
5 års erfaring på alpinski.
Regner med at leje udstyr i Valloire. Jeg har fundet
http://www.skiset.com/da/ , som giver mig følgende tilbud (skal
forudbetales med kreditkort):

Dato : Udlejning fra 17/01/2004 til 24/01/2004 (8 dage)
Antal kunder : 2 Voksne og 0 børn
Skisportssted : Valloire
Butik : Val d Auréa Sports I (Avenue de la Vallée d'Or)
Din bestilling (Pris Skiset, 8 dage)
Voksen 1 Pakke Snowboard Sølv 128.00 €
Voksen 2 Pakke Snowboard Sølv 128.00 €
Total - Rabat 20% + bestillingsgebyr = Total pris:
256.00 € - 51.20 € + 2.00 € = 206.80 €

Nogen der har erfaring med skiset.com? Virker den angivne pris rimelig;
er "rabatten" reel eller blot oppustede før-priser? Andre kommentarer?

FUT: dk.fritid.rejse <-- svar ender i dén gruppe.
--
Simon, 8900 | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Peter Kjær

Dato : 10-01-04 09:51

256.00 ? - 51.20 ? + 2.00 ? = 206.80 ?

> Nogen der har erfaring med skiset.com? Virker den angivne pris rimelig;
> er "rabatten" reel eller blot oppustede før-priser? Andre kommentarer?

Hvilken valuta er det?

--
Ses,
Peter