Så lukkede pusheren
Fra : David Rasmussen

Dato : 07-01-04 17:20

Fra : Madmanden

Dato : 07-01-04 17:22

Æv, du slog mig. ;)

Madmanden

Fra : Sparre

Dato : 07-01-04 17:25

> http://www.dvdpusheren.dk

Ærgeligt, har kun haft gode erfaringer med ham...

RIP

--
Sparre

Fra : Christopher Tracy

Dato : 07-01-04 17:30

Hej

> Ærgeligt, har kun haft gode erfaringer med ham...

Det samme har jeg... Men mon ikke han slipper for at skal i Kontant som der
er skrevet tidligere i gruppen om at han skulle...
Lurer lidt på om det er alt den (dårlige) snak der har været det sidste
stykke tid der har fået ham til at "kaste håndklædet i ringen" ?!

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Soyo

Dato : 07-01-04 17:52

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote in

> [...]
> Lurer lidt på om det er alt den (dårlige) snak der har været det
> sidste stykke tid der har fået ham til at "kaste håndklædet i ringen"

Det tror jeg ikke... det ville have været meget nemt at rette op på,
ved at give folk deres udenståender tilbage... det er nok fordi at pengene
ikke har været der til at køre det videre...
Men det kan da godt være det dårlige snak har fået salget til at gå ned...

Mvh
Oliver

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-01-04 22:26

Soyo wrote:
> Det tror jeg ikke... det ville have været meget nemt at rette op på,
> ved at give folk deres udenståender tilbage...

Well, i betragtning af at "pengekassen er mere end tom" er det nok ikke
helt så nemt at betale folk deres udeståender tilbage og dermed rette op
på tingene. I den sammenhæng så er det forhåbentlig stadig bankens pligt
at sørge for at pengene bliver sat tilbage på kundernes konti selv hvis
Pusheren ikke har nogle penge, idet de er blevet trukket uden kundernes
samtykke.

Tenz.

Fra : HKJ

Dato : 07-01-04 22:29

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
> Well, i betragtning af at "pengekassen er mere end tom" er det nok ikke
> helt så nemt at betale folk deres udeståender tilbage og dermed rette op
> på tingene.

Det ser ud til at selskabet er personligt, dvs. han hæfter personligt for
alt gæld.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 07-01-04 22:36

HKJ wrote:
> Det ser ud til at selskabet er personligt, dvs. han hæfter personligt for
> alt gæld.

Ja, men det jeg mente var at hvis ikke jeg tager meget fejl så er det
bankens pligt at tilbagebetale pengene da de er blevet trukket uden
kundernes accept. At han så hæfter personligt og at det betyder at
banken har et udestående med ham er vel en anden sag eller tager jeg
helt fejl her?

Tenz.

Fra : HKJ

Dato : 07-01-04 22:42

> [...]
> kundernes accept. At han så hæfter personligt og at det betyder at
> banken har et udestående med ham er vel en anden sag eller tager jeg

Det er korrekt at banken har pligt til at dække tab på betalingskort, men de
er ikke glade for det og prøver at snyde udenom.

Der var en sag for 1år? siden, hvor et internet firma gik konkurs. Der havde
masser af folk havde penge ude at svæve, og banken ville ikke betale. Jeg
ved ikke om sagen er afgjort nu og hvad resultatet evt. blev.

Fra : Gismo

Dato : 07-01-04 23:11

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> at sørge for at pengene bliver sat tilbage på kundernes konti selv hvis
> Pusheren ikke har nogle penge, idet de er blevet trukket uden kundernes

Nu har du kun pusherens ord for at penge kassen er tom. Han har vil også
udtalt at han aldrig har gjort noget forkert. Tror han har lukket imens der
stadig var lidt penge i kassen !

Så bare spak til ham, han har godt af det (og læg mærke til at spilpusheren
også er lukket :D)

--
Gismo

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 07-01-04 23:33

"HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> skrev:

> Det er korrekt at banken har pligt til at dække tab på
> betalingskort, men de er ikke glade for det og prøver at snyde
> udenom.

Ja desværre.

> Der var en sag for 1år? siden, hvor et internet firma gik konkurs.

Haburi.

> Der havde masser af folk havde penge ude at svæve, og banken ville
> ikke betale. Jeg ved ikke om sagen er afgjort nu og hvad
> resultatet evt. blev.

Det ved jeg heller ikke men lov om visse betalingsmidler er klar så
hvorfor bankerne overhovedet gider prøve at snige sig udenom er
uforklarligt.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 08-01-04 11:18

Morten Bjergstrøm wrote:

> så hvorfor bankerne overhovedet gider prøve at snige sig udenom er
> uforklarligt.

Næe. Det er fordi det nogen gange lykkes.

Som den der Kontant udsendelse i går.

"Købeloven er vel nok noget skidt"

Nåe, hvorfor det ?

"Jo, for ham sælgeren i Fona sagde at loven var sådan, at jeg ikke kunne få
mine penge igen, og ham stoler jeg da 100% på."

/jim

Fra : Emil Saksager

Dato : 07-01-04 17:35

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message
> http://www.dvdpusheren.dk
>
> /David

"Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år"

Du er måske endelig selv blevet snydt kære her "pusher"...? Eller også er
der bare ikke nok penge i at snyde folk længere? Måske folk er blevet for
kendte i købeloven?

"...og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet
i ringen."

Ehhh du er sikker på det ikke er fordi kontant er ved at trævle din
"virksomhed" op?

-Emil

Fra : Akalias

Dato : 07-01-04 21:22

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
håndklædet
> i ringen."
>
> Ehhh du er sikker på det ikke er fordi kontant er ved at trævle din

Måske er det bare mig, men jeg bryder mig ikke om, at folk sparker til
andre, når de allerede ligger ned!
Jeg har handlet med dvdpusheren 2 gange og har aldrig haft problemer.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-01-04 22:22

"Akalias" <akalias@> writes:

> Måske er det bare mig, men jeg bryder mig ikke om, at folk sparker til
> andre, når de allerede ligger ned!
> Jeg har handlet med dvdpusheren 2 gange og har aldrig haft problemer.

Nej, den sang har vi hørt. Jeg har forsøgt at handle med pusheren to
gange. Det lykkedes kun den ene gang og det tog halvanden måned for
lang tid.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Det, der gør så megen fantasy-litteratur
The RockBear. ((^)) selvhøjtidelig og dræbende kedelig er,

Fra : Madmanden

Dato : 07-01-04 22:46

> Nej, den sang har vi hørt. Jeg har forsøgt at handle med pusheren to
> gange. Det lykkedes kun den ene gang og det tog halvanden måned for
> lang tid.

Tja, personligt har jeg handlet der en 10-20 gennem tiden. Er aldrig blevet
snydt eller modtaget noget for sent. Sidste gang jeg handlede der var LOTR:
The Two Towers EE version. Men det er self. surt for dem der har penge i
klemme.

Madmanden

Fra : Akalias

Dato : 07-01-04 23:08

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m21xqbjvyb.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Nej, den sang har vi hørt. Jeg har forsøgt at handle med pusheren to
> gange. Det lykkedes kun den ene gang og det tog halvanden måned for
> lang tid.

Jeg har måske nok bare været heldig, men jeg mener bare ikke, at man bør
hovere og sparke til liggende folk.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-01-04 23:52

"Akalias" <akalias@> writes:

> Jeg har måske nok bare været heldig, men jeg mener bare ikke, at man bør
> hovere og sparke til liggende folk.

Jeg er normalt enig. Men når man selv lægger sig ved generelt at være
en idiot til at svare på kundehenvendelser og nosse i det
administrative, så har man ikke ret til ret meget.

--
Peter B. Juul, o.-.o "She's not even half the girl she ... oww!"
The RockBear. ((^))

Fra : Lars_Lauridsen

Dato : 19-01-04 16:49

"Akalias"

> Jeg har måske nok bare været heldig, men jeg mener bare ikke, at man
bør
> hovere og sparke til liggende folk.

Det er også nemt at sige, når du ikke har noget hængeparti med fjolset.

Jeg handlede ved ham første gang sidst i december. Jeg bestilte LOTR
TFOTR extended og Casper & Mandrilaftalen, men modtog "Halløj på
badehotellet" (!) - Der gik et par dage og så fik jeg da også LOTR. Jeg
skrev til ham og han lovede det nok skulle blive ordnet. Først i går
fandt jeg ud af han var gået konkurs. Det er måske kun 115 kr, men det
er stadigvæk en seriøs pain in the ass...

Mvh.
Lars

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Møller

Dato : 08-01-04 10:11

> [...]
>
> Nej, den sang har vi hørt. Jeg har forsøgt at handle med pusheren to
> gange. Det lykkedes kun den ene gang og det tog halvanden måned for

Den sang har vi også hørt før. Jeg har handlet en del med pusheren og har
aldrig haft problemer.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 23:09

> Måske er det bare mig, men jeg bryder mig ikke om, at folk sparker til
> andre, når de allerede ligger ned!
> Jeg har handlet med dvdpusheren 2 gange og har aldrig haft problemer.

Det er bare dig!

Pusheren sparkede sandsynligvis til Emil da Emil stod op!

Emil har først fået mulighed for at sparke nu hvor pusheren ligger ned!

Intet galt i det.

Rune

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 07-01-04 21:36

Jeg har tabt 692 kr. på at handle med Pusheren, så jeg har rigtig nok ondt
af ham.

Mvh
Martin

Fra : Mithril

Dato : 07-01-04 23:32

Hvad er det også lige der for folk til at bruge et firma, hvor navnet
"pusher" indgår. Det er jo ikke ligefrem fordi det ord udstråler "ærlighed"
og sans for lovlig forretningsgang !

Fra : ML-78

Dato : 07-01-04 23:55

> Hvad er det også lige der for folk til at bruge et firma, hvor navnet
> "pusher" indgår. Det er jo ikke ligefrem fordi det ord udstråler "ærlighed"
> og sans for lovlig forretningsgang !

Det ville være fjollet at basere sin bedømmelse af en online-butik på navnet.

ML-78

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-01-04 04:24

On Wed, 07 Jan 2004 23:55:16 +0100, ML-78 wrote:

> Det ville være fjollet at basere sin bedømmelse af en online-butik på navnet.

Det er da en af de få faktorer du rent faktisk kan bedømme den på.

--
Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw
http://www.razor.dk | yourself at the ground and miss.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-01-04 06:58

Christian Joergensen wrote:

> Det er da en af de få faktorer du rent faktisk kan bedømme den på.

*suk*

Sikke en opbyggelig tråd... Hævn og bitterhed. Fedt!

/David

Fra : David T. Metz

Dato : 08-01-04 14:26

David Rasmussen skriblede:

> *suk*
>
> Sikke en opbyggelig tråd... Hævn og bitterhed. Fedt!

Nu ogsåmed bagklogskab - ultra.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-01-04 18:50

David T. Metz wrote:

> Nu ogsåmed bagklogskab - ultra.

Heheh :)

/David

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 08-01-04 08:15

"Christian Joergensen" <mail@phpguru.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da en af de få faktorer du rent faktisk kan bedømme den på.

Ævl...

Jeg har selv købt vel omkring 20 film hos Pusheren i løbet af det sidste 1
1/2 år, og de eneste 2 problemer jeg har haft er, en ordre han ikke har
kunnet levere da filmene desværre udgik, og ikke kunne hjemskaffes længere,
og så her d. 31.12, da han trak 179,- uberettiget for samme ordre, som jeg
altså ikke havde modtaget, men de penge er ført tilbage.

Jeg er faktisk ked af at Pusheren må lukke...

> Christian Jørgensen | The knack of flying is learning how to throw

Lars B

Fra : Christian Joergensen

Dato : 08-01-04 12:10

On Thu, 08 Jan 2004 04:23:49 +0100, Christian Joergensen wrote:

> Det er da en af de få faktorer du rent faktisk kan bedømme den på.

Jeg vil gerne sige at jeg aldrig har handlet hos dvdpusheren, men blot
kommenterede på ovenstående

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-04 10:46

> Hvad er det også lige der for folk til at bruge et firma, hvor navnet
> "pusher" indgår. Det er jo ikke ligefrem fordi det ord udstråler
"ærlighed"
> og sans for lovlig forretningsgang !

jeg har aldrig handlet hos dvdpusheren, men har haft lign oplevelser med en
anden inet butik (moviemerchandise) - men rent faktisk er navent da
irrelevant - i mine ører er det da et meget skægt navn, som indehaveren
sikkert synes var sjovt... ikke noget han valgte at kalde sig for at snyde
folk.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Don G.

Dato : 08-01-04 22:01

"sniper_Nolight" skrev...

> jeg har aldrig handlet hos dvdpusheren, men har haft lign oplevelser
> med en anden inet butik (moviemerchandise)

Har du prøvet at sammenligne fysiske adresser på de 2 foretagender? Hvis jeg
nu fortæller dig at hedengange DVDpusheren opererede fra adressen
GUldsmedegade 38 i Århus, kan du så gætte hvor MovieMerchandise officielt
har til huse? Rimeligt sammenfald i forretningsmetoder, IMHO.

> men rent faktisk er navent da irrelevant

Præcis. Skulle man så heller ikke regne handle hos Amazon fordi deres navn
refererer til en regnskov - og hvad har det lige med bøger, film, musik (og
efterhånden stort set alt andet der kan sælges på nettet) at gøre??? Eller
hvad med at købe computerdele hos SHG? Hva nu hvis det står for Storslemme
Hårrejsende Gutter?
Man har intet at referere det til udover de referencer man kan læse i
diverse fora og nyhedsgrupper.

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-04 02:49

Jeg ved ikke...hvis domænet hedder
www.videos-for-sale-showing-people-having-sex-with-chickens-while-wearing-ru
bberboots.com, så gad jeg sgu ikke gå ind på det. Det er bare mig...

Ordet 'pusher' i en forretningssammenhæng kan dårligt sælge særligt godt.
Det skulle kun være fordi at signalet så skulle appelere til en ung
kundegruppe der af forskellige årsager skulle synes der var noget fedt over
en reference til en af gadebilledets største tabere. Eller evt. fordi at
indehaveren ikke tager sin egen arbejdsindsats tilpas alvorlig.

Men det er selvfølgelig nemt nok at påstå, her set i bakspejlet...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-01-04 11:25

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> writes:

> [...]
> kundegruppe der af forskellige årsager skulle synes der var noget fedt over
> en reference til en af gadebilledets største tabere.

Sikke noget sludder.

Jeg bruger selv udtrykket "pusher" om Morten Søndergaard i Fantask,
når han langer endnu en stak alt for dyre tegneserier over disken til
mig. Derved satiriserer jeg over mig et afhængighedsforhold og deraf
følgende overforbrug.

Tilsvarende bruger jeg udtrykket om en gut, der har lånt mig en del
TV-serier, som jeg så er blevet hooked på, for det ender jo altid med,
at jeg så må købe dem selv - her er det "den første er
gratis"-princippet jeg satiriserer over.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-04 13:20

> [...]
> at jeg så må købe dem selv - her er det "den første er
> gratis"-princippet jeg satiriserer over.

Ok, udmærket argument. I stand corrected.

Fra : Martin Trier Lund

Dato : 08-01-04 12:33

Hej

Jeg skal helt sikkert aldrig igen handle i en forretning, der kalder sig
selv pusheren... LOL
Hvis manden bag Pusheren starter op igen, håber jeg, at han er så flink at
bruge det samme navn, så er jeg i det mindste advaret og kan lægge mine
handler andet steds.

De fleste teorier omkring kommunikation og markedsføring vil endvidere
ensstemmende pege på, at navnet ikke er ligegyldigt. Et navn signalerer
således ofte holdninger og værdier, og så er det jo op til den enkelte at
"smage" på navnet Pusher. Jeg synes i forlængelse heraf at betegnelsen
pusher stemmer fint overens med måden, hvorpå ejeren har drevet sin
forretning.
Og hvis nogen begynder at påstå at jeg sparker på én der ligger ned, så gør
det intet indtryk. I stedet burde de der har ondt af Pusheren prøve at se ud
over deres egen næsetip, hvis Pusheren havde forsat sit
forretningsforehavende, kunne de selv være havnet i samme situation, og mon
ikke piben så ville have fået en anden lyd?

Mvh.
Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-01-04 14:15

> [...]
mon
> ikke piben så ville have fået en anden lyd?

som sagt jeg har ikke handlet med ham og efter at have fulgt trådene herinde
kan jeg godt forstå jeres holdning til ham - jeg ville da ønske
moviemerchandise på en eller anden måde osse ville få at smage man ikke
snyder folk - ikke at jeg normalt ønsker noget skidt for folk, men
moviemerchandise er tæt på jeg ændrer holdning

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 09-01-04 02:59

> [...]
> snyder folk - ikke at jeg normalt ønsker noget skidt for folk, men
> moviemerchandise er tæt på jeg ændrer holdning

Jeg syntes lige jeg læste andetsteds i tråden at DVD-pusheren, Spil-pusheren
og Moveimerchandise skulle have selvsamme iværksætter, enmandsfirmaet Bo
Sommer.

Jeg synes jeg ser et mønster her (duh!). Jeg ville skynde mig og bede en
domstol inddrage hans pas for at sikre sig han ikke pludselig "får lyst" til
at forlade kontinentet.

"Hovsa, jeg kom søreme til at trykke på 'hæv' i stedet for 'slet'", jo god
morgen. Og Kurt Thorsen er uskylden selv, og Amdi Petersen er ren som et
snefnug...

Fra : Akalias

Dato : 09-01-04 21:00

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse

> "Hovsa, jeg kom søreme til at trykke på 'hæv' i stedet for 'slet'", jo god
> morgen. Og Kurt Thorsen er uskylden selv, og Amdi Petersen er ren som et
> snefnug...

Man er uskyldig indtil andet er bevist!

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-01-04 02:24

> Man er uskyldig indtil andet er bevist!

Ok, forfra...

Hvad handler den her sag om? Jeg kan se to muligheder:
1) Det handler om en fupmager der røvrender sine kunder (undskyld sproget).
Han hæver penge før varen er afsendt eller bare på lager, og kundeservice
står der ikke noget om i hans jobbeskrivelse. Han ser enden komme og vælger
at 'komme til' at hæve mange tusinde kroner fra sagesløse gamle kunder, før
han skrider udenlands og 'forsvinder'.
2) Det handler om en overivrig iværksætter hvis forretningsmæssige evner
ikke står til tåls med målsætningen. Kort sagt er fyren rablende inhabil og
gabte over mere end han kunne klare. Han har ikke forberedt sig selv på
arbejdsbyrden med f.eks. kunderservice. Muligvis har han blot haft en ide om
at skaffe de billigst mulige film, spil, etc. og ellers ikke gide slide med
de kedelige tjanser, i håbet om nemt at kunne score kassen (og nemt skaffe
folk film). Det viser sig så at give bagslag, idet kundeservice åbentbart er
en vigtig biting at have styr på, sammen med at have styr på sine tekniske
ting. Han taber penge og udstiller sin inhabilitet ved at trykke på en
forkert tast under den endelige afvikling af firmaet.

Ved 1) er han et dumt svin der skal ned med nakken, ved 2) er han et fjols
der ikke hører til i web-trading. Der er omstændigheder der taler for 2),
idet enkelte gamle kunder også nu udtrykker tilfredshed med gamle handler.

Jeg ved det sgu ikke, hvad siger I andre?

Fra : Sparre

Dato : 10-01-04 05:54

> Han ser enden komme og vælger
> at 'komme til' at hæve mange tusinde kroner fra sagesløse gamle kunder,
før
> han skrider udenlands og 'forsvinder'.

Er han rejst ? Det har jeg da ikke hørt noget om, vil gerne have lidt
beviser, for det der lyder lidt som vilde ubegrundede beskyldninger..

--
Sparre

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 10-01-04 10:22

> før
>
> Er han rejst ? Det har jeg da ikke hørt noget om, vil gerne have lidt
> beviser, for det der lyder lidt som vilde ubegrundede beskyldninger..

Lige her er det undertegnede der tager sorgerne på forskud. Det var det
allerførste jeg tænkte da folk pludselig snakkede om pludseligt opståede
kontohævninger fra en forhandler der igennem længere tid er blevet brokket
højlydt over.

Fra : Ukendt

Dato : 13-01-04 15:47

C. H. Engelbrecht wrote:

> [...]
> idet enkelte gamle kunder også nu udtrykker tilfredshed med gamle handler.
>
> Jeg ved det sgu ikke, hvad siger I andre?

Jeg tror på 2. Jeg har handlet flere gange hos ham i løbet af nogle år
uden problemer - bortset fra at han var langsom til at svare på spørgsmål.
Samme dag som han lukkede butikken, kunne jeg se på netbank, at han
havde hævet penge for noget, jeg havde bestilt. Jeg blev straks nervøs,
men dagen efter kom mine varer. De må altså været afsendt samme dag, som
han valgte at lukke.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-01-04 18:53

"Martin Trier Lund" <trierlund@FJERNDETTEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> bruge det samme navn, så er jeg i det mindste advaret og kan lægge mine
-sakse-
> Mvh.
> Martin

Hej Martin.

Du *kan* også tjekke domænenavnet hos http://www.dk-hostmaster.dk og se hvem
der står registreret som ejer/direktør, før du handler.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-01-04 18:57

Martin Trier Lund wrote:
> Og hvis nogen begynder at påstå at jeg sparker på én der ligger ned, så gør
> det intet indtryk. I stedet burde de der har ondt af Pusheren prøve at se ud
> over deres egen næsetip

Hvad har det med egen næsetip at gøre? Jeg får ikke noget ud af at sige
hverken negative eller positive ting om pusheren.

/David

Fra : ThomasS

Dato : 10-01-04 11:57

Hæ-hæ...

Prøv at slå Dvd-pusheren op i CVR-registeret...

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=25262700

"Hovedbranche: 747030 - Vinduespolering"

Jo, jo...

God Weekend
/ThomasS