Moms
Fra : Adam Nørregaard

Dato : 07-01-04 17:00

Davs

Jeg har netop udfyldt tastselv online momsopgørelse for mit
enkeltmandsfirma, hvor jeg skal have moms retur. Nu har jeg fået mail
hvor der står beløbet er overført til min konto og er der i morgen.

Det er jo fint nok.

Men skal jeg sende mit årsregnskab til dem, eller spørger de selv
efter det, eller hvordan?

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-04 17:28

Adam Nørregaard wrote:
> Davs
> Men skal jeg sende mit årsregnskab til dem, eller spørger de selv
> efter det, eller hvordan?

Toldvæsnet er som udgangspunkt ligeglade med dit regnskab - de interesserer
sig kun for din moms
Skattevæsnet er mere interesseret i dit skatteregnskab, men er som
udgangspunkt ligeglade med dit finansregnskab.

/karsten

Fra : Jonathan Stein

Dato : 07-01-04 23:34

Adam Nørregaard wrote:

> Men skal jeg sende mit årsregnskab til dem, eller spørger de selv
> efter det, eller hvordan?

Du skal vedlægge regnskabet til din (udvidede) selvangivelse.

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/