Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe hjælp mig !
Fra : Jack Nielsen

Dato : 07-01-04 16:18

Nu har jeg ved en kunde for anden gang oplevet problemer efter installation
af Adobe programmer. Der er lige installeret creative suite, dvs. nyeste
Indesign, Photoshop, Illustrator m.m.

Arbejdspladserne er Windows Xp og serveren er Windows 2000.

Problemet er at det er ufattleligt langsomt at browse netværket hvor der er
adobe filer, uanset om det er Adobe programmer, Office eller explorer man
browser med.

Det skulle vist ligge i visning af thumbnails der gør at computerene ikke
svarer. Sidst fik jeg løst det ved at smide opdateringer på til de gamle
Adobe programmer. Problemet er nu at det er sidste nye udgaver uden
ydeligere opdateringer !!!

Jeg er ved at gå amok, hjælp mig plz !!!

Tak

Mvh

Jack

Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-01-04 20:27

> Jeg er ved at gå amok, hjælp mig plz !!!
Til min erindring er det en feature (ikke en pest og plage - sådan som det
føles!), som du kan slå til og fra under installation. Hvis du vælger
customized installation og holder omhyggeligt øje med alle valgmuligheder,
så mener jeg der ligger en option undervejs der sikkert hedder et eller
andet med thumbnails. Det gjorde der i hvertfald i min Illustrator 10, som
også var ved give mig en blodprop.
Kh
Bjørn