RR på is
Fra : m0rt3n

Dato : 07-01-04 14:59

Link til lidt RR på is, nogle cool videoklips...
http://www.iceroadracing.net/
-m0rt3n zrx1100

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 07-01-04 19:16

m0rt3n wrote:
> Link til lidt RR på is, nogle cool videoklips...
> http://www.iceroadracing.net/
> -m0rt3n zrx1100

Det ser f...... godt nok sjovt ud!! Gad sq godt prøve det en dag!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : TheHobbit

Dato : 08-01-04 11:51

> Det ser f...... godt nok sjovt ud!! Gad sq godt prøve det en dag!
Ja, det ser sgu rimelig sjovt ud! Men jeg gad nu ikke rammes af sådan et
baghjul - flænse flænse skære spidde.

/Stephan - DT, GS og CBR

Fra : Anders Thorup

Dato : 08-01-04 12:02

m0rt3n wrote:
> Link til lidt RR på is, nogle cool videoklips...
> http://www.iceroadracing.net/
> -m0rt3n zrx1100

Det ser godt nok sjov ud,,, nu behøves vinteren åbenbart ikke længere at
være kedelig

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-01-04 12:38

Anders Thorup wrote:
> Det ser godt nok sjov ud,,, nu behøves vinteren åbenbart ikke længere at
> være kedelig

Æhm .. ikke for noget, men det var altså også en nyhed sidste år

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-01-04 13:59

> Æhm .. ikke for noget, men det var altså også en nyhed sidste år
>
> // Hans
> --
> Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Ja, og dertil kan det siges at det har eksisterert i 8 år.

/Kristoffer

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-01-04 17:34

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og dertil kan det siges at det har eksisterert i 8 år.
>
> /Kristoffer

Og jeg husker mange vintre, hvor vi har haft 15 cm is på store søer her på
sjælland.....

Men jeg ku' nu heller ikke rigtigt li' at baghjulet lu' grave sig ned til
akselen på 10-15 sek - godt de pigge ikke liiige ramte mit ben !
--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-01-04 21:08

Jesper Hedegaard wrote:

> Men jeg ku' nu heller ikke rigtigt li' at baghjulet lu' grave sig ned til
> akselen på 10-15 sek - godt de pigge ikke liiige ramte mit ben !

Var det ikke nærmere 5 sek.? Gad vide hvor man kan få sådan nogle dæk,
det kunne jo være skægt at motionere Fazeren lidt på Limfjorden, når den en
dag fryser til igen
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Søren Johansen

Dato : 09-01-04 12:27

"Anders Thorup" skrev:
> Det ser godt nok sjov ud,,, nu behøves vinteren åbenbart ikke længere at
> være kedelig

Nej, det gør den ikke og man behøver ikke engang blive kold og våd.

Vi er nogle stykker der har fundet en rigtig sjov måde at få vinteren til at
gå på....
www.pocketbike.dk

Mvh
Søren