mswstr10.dll
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 24-12-00 14:48

God Jul!

Hvad laver MSWSTR10.DLL?

Jeg har pludselig opdaget, at den er nødvendig i sammenhæng med DAO 3.6 hhv.
MSJet40 - og at den ikke er på alle Win-maskiner.

Ved nogen følgende:

Er det en 'ny' afhængighed i MSJet40 i forhold til 35?
Er filen standard på Win98/Win2000 installationer?
Kan man regne med, at den *ikke* findes på Win95-maskiner?

---
mvh
Jens Vestergaard
www.railsoft.dk

Fra : Bjørn Jeberg

Dato : 27-12-00 18:10

Jens Vestergaard <j@railsoft.dk> wrote in message

> Hvad laver MSWSTR10.DLL?

"Microsoft Jet Sort Library" ifølge filbeskrivelsen

> [...]
> MSJet40 - og at den ikke er på alle Win-maskiner.
>
> Ved nogen følgende:
>
> Er det en 'ny' afhængighed i MSJet40 i forhold til 35?

Ja, MSJet40 (og ikke MSJet35) kræver MSWSTR10.DLL.

> Er filen standard på Win98/Win2000 installationer?
> Kan man regne med, at den *ikke* findes på Win95-maskiner?

Ved ikke, men hvorfor installerer du den ikke bare sammen med dit program?

Bjørn

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 28-12-00 18:12

"Bjørn Jeberg" <LabSoft@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jens Vestergaard <j@railsoft.dk> wrote in message

> Ja, MSJet40 (og ikke MSJet35) kræver MSWSTR10.DLL.

> Ved ikke, men hvorfor installerer du den ikke bare sammen med dit program?

Hæ - godt spørgsmål Det gør jeg ikke, fordi jeg ikke var opmærksom på
afhængigheden, da jeg fik trykt mine CD'er!

Torskedumt - men da jeg havde klaret mig fint uden den indtil nu (både med
jet35 og 40), anede jeg ikke uråd.

Alle mine testinstallationer er foregået problemfrit, men jeg gætter på, at
filen er blevet standard i en Win-installation fra og med 95/OSR2, og at jeg
er ramt 'udenom' en original Win95-installation i testfasen.

Øv!

Tak for hjælpen og godt nytår!

---
mvh