Growl-øvelser ...
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 07-01-04 10:47

http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 07-01-04 10:56

Heehe !!! Total grinern......

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
news:3ffbd5a7$0$70016$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp
>
> --
>
> fjern "FJERN" i direkte mail
>
> mvh
> Kim Frederiksen

Fra : Eg

Dato : 07-01-04 21:45

On Wed, 07 Jan 2004 10:55:53 +0100, Claus "BonZo" Jakobsen wrote:

> Heehe !!! Total grinern......

.... og åbenbart allerede så gammel at den er blevet glemt og
fundet igen :) Men sjov er den da, hehe.

/Eg

Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-01-04 13:30

Hehe!
Ja... det siger vel en del om den musiske værdi i den slags larm..

Fra : Dopedog

Dato : 08-01-04 13:38

> Hehe!
> Ja... det siger vel en del om den musiske værdi i den slags larm..

Ligesom det siger en del om 99,9% af alle popstjerner at de også, sjovt nok,
har udseendet med sig og sikkert har lagt på alle 4 og lavet ting og sager
med pladedirektører for at få en kontrakt ?

Og lær venligst at citere UNDER det du citerer !

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER fra e-mail adressen hvis du vil skrive til mig privat.

Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-01-04 17:37

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med pladedirektører for at få en kontrakt ?
>
> Og lær venligst at citere UNDER det du citerer !

Vi er enige mht. popmusikken. Men hvorfor man partout skal scrolle sig ned
over noget man har læst i adskillige ovenstående strenge kan jeg så ikke
forstå..

Fra : Dopedog

Dato : 08-01-04 19:27

> [...]
> over noget man har læst i adskillige ovenstående strenge kan jeg så ikke

Kan jeg heller ikke men det kan 99,9% af alle andre på usenet

-Ronnie

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-01-04 20:46

Dopedog wrote:

> Kan jeg heller ikke men det kan 99,9% af alle andre på usenet

Der står jo ikke noget man har læst adskillige gange, hvis man har
redigeret korrekt i det man citerer. Det gælder om at være koncis, og om
at bevare den naturlige rækkefølge. En god tommelfingerregel er at
ethvert indlæg skal kunne læses naturligt som en helhed fra top til
bund, men uden at der er overflødigt med.

/David