Wase Crisp - hvad kan man putte oven på?
Fra : peet_dk

Dato : 07-01-04 05:57

Jeg elsker dem, også mætter de faktisk også!

Til morgen spiser jeg en skive med ost oven på. Men jeg kunne godt tænke mig
en om formiddagen sammen med en gulerod, men jeg mangler noget at putte oven
på! Det er ikke fordi jeg ikke har nogle ideer... Men problemet er at det
skal være noget der kan holde sig i stuetemp, og noget man eks. kan tage med
på arbejdet om mandagen, også bare lade det stå der oppe. (dvs. ikke noget
man skal tage frem og tilbage hele tiden) Har i nogle ideer? Det eneste jeg
kan komme i tanke om er fignepålæg, men det er jo ikke lige frem slankende
(fyldt med kulhydrater)

Fra : Heidi

Dato : 07-01-04 06:44

peet_dk wrote:
> [...]
> hele tiden) Har i nogle ideer? Det eneste jeg kan komme i tanke om er
> fignepålæg, men det er jo ikke lige frem slankende (fyldt med

Har de ikke et køleskab på dit arbejde? Jeg mener at de gode ting i bla.
gulerødder bedst optages i kroppen sammen med nogle fedtstoffer, så
måske du kunne bruge en eller anden form for nogenlunde fedtfattig ost
også sammen med guleroden.
Men det er selvfølgelig ikke så behageligt hvis den skal ligge og lugte
i en taske
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 07-01-04 16:45

[peet_dk | Wed, 7 Jan 2004 05:56:49 +0100]

>Men problemet er at det
>skal være noget der kan holde sig i stuetemp, og noget man eks. kan tage med
>på arbejdet om mandagen, også bare lade det stå der oppe.

Jeg tænke på at disse små trekanter med smelteost normalt ikke opbevares
på køl i et supermarked (nogle gør, nogle gør ikke) så måske kan de
holde sig ret længe?

Jeg så også at du kan købe smør i portionspakker i almindelige
supermarkeder, så hvis du om morgenen smidder en sådan i din taske og
ellers har noget (sukkerfrit) smørepålæg (syltetøj, chokoladesmør o.l.)
stående på arbejdet.

(nej, jeg kan ikke spise wasa crisp og syltetøj, for mig skal der smør
imellem)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk