Kedeligt
Fra : Kim Larsen

Dato : 07-01-04 01:12

Fra : Martin Petersen

Dato : 07-01-04 15:14

Kim Larsen (mythos###@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> Hej
>
> Så røg der en til

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=186098&bcat=1000&ecat=1099&keepcat=n

Det har han sq selv bedt om. Ingen medlidenhed herfra. Vil man køre uden for
lovens rammer må man tage konsekvensen når det bliver opdaget. Så er det
ligegyldigt hvilken lov der er tale om.

- Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-01-04 17:11

> [...]
for
> lovens rammer må man tage konsekvensen når det bliver opdaget. Så er det

Skulle jeg overholde lov og orden til punkt og prikke, så ville jeg kede mig
ihjel.

Kim Larsen

Fra : Michael H. Madsen

Dato : 07-01-04 17:38

Måske, og ikke nødvendigvis, men man skal kende konsekvensen og kunne tage
sin straf, sådan er livet.

Michael.

Fra : Moller

Dato : 08-01-04 12:05

> Skulle jeg overholde lov og orden til punkt og prikke, så ville jeg kede
mig
> ihjel.

Men så må du jo også tage straffen med et smil, for har du ik råd til
det går galt, så skal du lade være... og de 2k han slap med er jo peanuts nu
om dage. og en 30 knallert kan jo heller ik løbe op i så meget... så alt i
alt slap han billigt.

VH
Lars Molnit

Fra : Anders Jensen

Dato : 07-01-04 21:21

"Kim Larsen" <mythos###@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Så røg der en til

http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg_newsitem.asp?thread=186098&bcat=1000&ecat=1099&keepcat=n

> Kim Larsen

Nej..... Det var godt nok synd.!!!! Hvis man vil køre så stærkt ( om det er
farligt eller ej for andre ) skal man også være stor nok til at tage
'skraldet'.

MVH Anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-01-04 21:56

"Anders Jensen" <lillekatjensenhund@grisemail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> farligt eller ej for andre ) skal man også være stor nok til at tage

Det har han nok også været, derfor er det stadig kedeligt.

Kim Larsen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 07-01-04 22:03

On Wed, 7 Jan 2004 21:55:33 +0100, "Kim Larsen"
<mythos###@tdcadsl.dk> wrote:

>Det har han nok også været, derfor er det stadig kedeligt.

For hvem?
For ham selv? Måske, men han skal måske være glad for at han
er i live og ikke har været skyld i andres død eller
invaliditet.
Jeg syntes ikke at det er kedeligt. Faktisk mener jeg at det
er det eneste rigtige bortset fra at bøden sagtens kunne
være 5-10 gange højere.

/Knud

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-01-04 00:19

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg syntes ikke at det er kedeligt. Faktisk mener jeg at det
> er det eneste rigtige bortset fra at bøden sagtens kunne

Det er da utroligt så hellige alle er blevet, er det et nytårsforsæt eller
hvad ?

Kim Larsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-04 00:10

> [...]
> "Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er da utroligt så hellige alle er blevet, er det et nytårsforsæt

Alle dem der plejer at være på din side, er nok blevet snuppet. ;)

- Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 01:26

> Alle dem der plejer at være på din side, er nok blevet snuppet. ;)
>
> - Martin

Så er jeg den eneste der er tilbage, hmm, så må jeg se hvor længe det kan
vare ved, ind til nu har det holdt i 6 år

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 00:43

On Fri, 09 Jan 2004 01:26:22 +0100, Kim Larsen wrote:

> Så er jeg den eneste der er tilbage, hmm, så må jeg se hvor længe det kan
> vare ved, ind til nu har det holdt i 6 år

Ahh jeg er da ikke blevet snuppet endnu. Er godt nok blevet stoppet et par
gange, men ikke nogen bøde eller andet.

Det betaler sig, at være høflig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-01-04 02:47

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> "Gør hele usenet en tjeneste - Kend din netikette"

Det er lige det, høflighed føre til meget godt. Jeg er også selv blevet
stoppet nogle gange, men aldrig fået bøde eller noget.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-01-04 10:43

On Sat, 10 Jan 2004 02:46:39 +0100, Kim Larsen wrote:

> Det er lige det, høflighed føre til meget godt. Jeg er også selv blevet
> stoppet nogle gange, men aldrig fået bøde eller noget.

Word

Fra : HpeA

Dato : 08-01-04 03:37

Hejsa´

*LoooooL* Så måtte vedkommende lære det !........

Kedeligt......?????? .Nok mest for hvem det så end måtte væres tegnebog * HA
!*

Netop sådanne folk sætter andre i dårligt lys, så O medlidenhed herfra !.

Hilsen
Hpea < Kør´ordenligt når du skal. Skal der leges _så_ er det noget andet
hvor ingen andre ser eller høre noget >

Fra : Mr. L.A.

Dato : 09-01-04 00:44

Den eneste jeg giver ret her er, Kim Larsen, jeg synes også det er kedeligt
at han blev taget, og synd for hans knallert.

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-04 01:28

"Mr. L.A." <lyeth1@msn.com> skrev i en meddelelse
> Den eneste jeg giver ret her er, Kim Larsen, jeg synes også det er
kedeligt
> at han blev taget, og synd for hans knallert.

Nååå, så er der "brødre" tilbage

Kim Larsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 09-01-04 01:37

Mr. L.A. (lyeth1@msn.com) skrev følgende:
> Den eneste jeg giver ret her er, Kim Larsen, jeg synes også det er
> kedeligt at han blev taget, og synd for hans knallert.

Jamen, i har da ret. Det er kedeligt. Og tilmed synes jeg også det er synd
for den stakkels knallert. Den har jo ikke valgt at være ulovlig. :)

Men han har stadig truffet et valg da han gjorde den ulovlig. Jeg har selv
været dér. Og brugt mange penge på bøder/ nyt tun. Det var før EU-scootere
rigtig slog igennem og vi allesammen kørte Yamaha 4-gear (inkl. mig). :)
Men hvad fanden. Sådan er livet. Jeg kører også for hurtigt i bil, og må
betale når de snupper mig. Men brokke mig over det gider jeg sq ikke. Det er
for ynkeligt.

God weekend!

- Martin

Fra : Jess Mathiasen

Dato : 09-01-04 23:44

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> betale når de snupper mig. Men brokke mig over det gider jeg sq ikke. Det

Det er da sjovt at brokke sig over totalt åndssvage love - som f.eks. at en
scooter maks må køre 45 (tror jeg det er ?)
Jeg holder med Kim !!!

Jess

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-01-04 02:49

"Jess Mathiasen" <jessm@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> scooter maks må køre 45 (tror jeg det er ?)

Det er også lang tid siden min Rally har været lovlig, så jeg har helt glemt
hvad den i grunden må køre

Kim Larsen

Fra : H-J M

Dato : 11-01-04 14:51

> Det er også lang tid siden min Rally har været lovlig, så jeg har helt
glemt
> hvad den i grunden må køre

Kom lige til at tænke på det med lovlige knallerter. Har aldrig ejet en
Mærkeligt at tænke på. Og tror ikke jeg er den eneste i DK der har det på
den måde.
Bevares har da kørt på lovlige knallerter. Til knallertkørekort (eller hvad
man kan kalde den sparsomme undervisning unge får) og så har min kammi en
lovlig rally. Den SLØVE 2003'er model. Vi fjernede ringene for ikke at
motoren skulle dø helt. Nu kører den 40 i medvind ned af bakke og kan
faktisk også trække op af. Det kunne den ikke før...

--
Mvh.
Hans-Jacob