Kommunaltandpleje - erstatning?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-01-04 23:24

Jeg var idag ved tandlægen hvor jeg fik lavet blandt andet et hul. Der bed
jeg særligt mærke i noget min tandlæge hun sagde - det var at grunden til
der overhovedet var et tidligere hul i samme tand der var sjusket lavet (og
lavet med en sølvfyldning selvom der i samtlige år er blevet gjort
utrykkelig opmærksom p ådette ikke skulle laves).

Nu til mit egentlige spørgsmål ->kan den kommunale tandlæge på nogen måder
holdes ansvarlig overfor at de har lavet noget sjusk? og ikke mindst for
missæren omkring sølvfyldningen?

Hvis de teorien er dette ->hvordan forholder det sig i praksis?

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Hans

Dato : 07-01-04 11:22

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3ffb3566$0$30080$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> missæren omkring sølvfyldningen?
>
> Hvis de teorien er dette ->hvordan forholder det sig i praksis?

Prøv evt. sagen hos Patientklagenævnet:

http://www.patientklagenaevnet.dk/vildekl/hvemover.htm

/hans