Årsregnskab.
Fra : Torben

Dato : 06-01-04 22:13

Hej NG.

Jeg har et lille enkeltmands firma og jeg skal til at lave mit første
årsregnskab.

Hvordan gør jeg og hvor kan jeg hente evt. hjælp.

Skal jeg få en revisor til det eller er det noget man selv kan. Det skal
lige siges at jeg først startet mit firma i September, så der er ikke så
meget der skal bogføres.
Jeg har indtil videre selv lavet momsregnskab.

Mvh

Torben

Fra : Søren

Dato : 08-01-04 01:07

"Torben" <jensenFJERN@buffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget der skal bogføres.
> Jeg har indtil videre selv lavet momsregnskab.

Det kan du selv lave se hvordan hent på www.jysk.dk
OM JYSK
ÅRSBERETNING
http://www.jysk.dk/aarsberetning_for_0203.pdf

side 21 og side 22 er nok til skattevæsenet i første omgang