Trådløs håndfri ?
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-04-01 13:03

Kan man købe trådløse telefoner med håndfri sæt ?
F.eks. i stil med lyttebøffen til en mobiltelefon.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-04-01 14:04

Bjarne Duelund skrev:

>Kan man købe trådløse telefoner med håndfri sæt ?

Ja, men det er vist temmelig pebret. Sidst jeg checkede skulle
jeg hostre op med over 1000 kr. for et håndfrit sæt til min
trådløse telefon (dog godt nok en ISDN).

--
Bertel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-04-01 14:23

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe trådløse telefoner med håndfri sæt ?

Ja, fx Siemens 3000 Micro

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-04-01 14:44

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en meddelelse news:9bpd6g$29oa$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, fx Siemens 3000 Micro

Siemens Gigaset
3010 Classic koster 1195,-
3000 Micro koster 1495,-
3015 Comfort koster 1695,-
3010 Mico koster 1995,-

3000 Micro Headset koster 375,-

Måske lidt pebrede priser på telefoner, men headsettet er ikke så dyrt.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-04-01 15:21

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse news:q2XD6.49921$o4.4049087@news010.worldonline.dk...

> Siemens Gigaset
> 3010 Classic koster 1195,-
> 3000 Micro koster 1495,-
> 3015 Comfort koster 1695,-
> 3010 Mico koster 1995,-
>
> 3000 Micro Headset koster 375,-

Jeg tror jeg rodede lidt rundt i deres produktnimre, men under alle
omstændigheder ser det spændende ud.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : TF

Dato : 22-04-01 19:00

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i
<iAVD6.49876$o4.4037680@news010.worldonline.dk>:

>Kan man købe trådløse telefoner med håndfri sæt ?
>F.eks. i stil med lyttebøffen til en mobiltelefon.

Prøv at tage et kig på Doro DECT 4055 (jaja, jeg ved godt, det er en Doro,
men den fungerer udmærket og er ikke så grim som de gamle).
Mener Doro har flere modeller, der kan tilsluttes håndfri.
Prøv evt. at tage et kig i Fona... De håndfri sæt koster ikke en hel
bondegård, så vidt jeg husker er det hundrede-et-eller-andet.

-TF