Fifa 2004 - joypad problem
Fra : MortenJ

Dato : 06-01-04 12:54

Jeg har problemer med at Fifa 2004 kan finde mit Joypad.
Det er installeret i windows og virker fint i NHL 2002.
Jeg har spillet en halv kamp med det i Fifa, så forsvandt det midt i
en kamp, som så blev CPU vs. CPU indtil jeg så satte keyboard styring
på mit hold.
Siden har spillet ikke ville finde det.
Joypadet er Microsofts Sidewinder.
Nogen løsningsforslag..?

Fra : HB

Dato : 06-01-04 13:30

findes det i gamecontrollere (win XP) hvis ikke....
virker det ikke i spillet - kan XP ikke selv finde den skal du tilføje den
manuelt - har du patchet spillet eller er det en kopi?
ellers skriv hvilket maskine og system du bruger
mvh
Henrik

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 06-01-04 17:20

"MortenJ" <morten_m_j@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg har spillet en halv kamp med det i Fifa, så forsvandt det midt i
> en kamp, som så blev CPU vs. CPU indtil jeg så satte keyboard styring

Jeg antager, at du har installeret patchen? Desværre er der generelt
problemer med gamepads/joystick support i Fifa 2004, idet man ikke kan
konifigurere knapperne uden at installere patchen. Og selv med patchen
installeret, er det kun en fåtal af de eksisterende gamepads og joysticks
der genkendes. Af samme grund har jeg helt opgivet at spille Fifa 2004, da
det ikke kan lade sig gøre at omkonfigurere knapperne på min PS2 DualShock 2
controller. Nice going EA Sports
---
Mvh
Anders

P.S. Der burde ikke være problemer med din Sidewinder gamepad.

Fra : Gezz

Dato : 07-01-04 16:14