Suuntos Cobra - MAC software
Fra : --Flemming Kirkegaar~

Dato : 06-01-04 11:30

Hej

Er det nogen der ved om der findes software til Cobraén til Mac ??

På forhånd tiktak

Mvh

Flemming Kirkegaard

Fra : Henrik Manley

Dato : 06-01-04 12:04

http://www.athenshomesolutions.com/id48.html

Lidt besværligt men skulle virke!

Få nu smidt den MAC ud og købt dig er rigtig Computer!!!!!

En ting er at vi nu har PADI folk i klubben, men MAC!!!!!

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-01-04 19:35

Henrik Manley <m@nley.dk> wrote:

> http://www.athenshomesolutions.com/id48.html

Henviser bare til at det er set køre i pc-simulationssoftware på Mac.

> Få nu smidt den MAC ud og købt dig en rigtig Computer!!!!!

Mac. Ikke fx MAC-adresser.

Flemming Rubini

Fra : Søren

Dato : 07-01-04 14:40

Jamen, Jamen Henrik. Følger du ikke med tiden.

Viste du ikke at MAC X, er baseret på en UNIX kerne. Det må da glæde en
gammel rotte som dig

M.v.h Søren Neubert

Fra : Henrik Manley

Dato : 07-01-04 15:07

> Viste du ikke at MAC X, er baseret på en UNIX kerne. Det må da glæde en
> gammel rotte som dig

Jo det vidste jeg godt, jeg skippede bare Linux for 3 år siden fordi det var
for tids krævede. Jeg har dog en lille bitte linux maskine jeg starter
engang imellem.

Mac X: God kerne man så spærre godt inde bag en masse pynt og pingeling.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Søren

Dato : 07-01-04 15:53

> Jo det vidste jeg godt, jeg skippede bare Linux for 3 år siden fordi det
var
> for tids krævede. Jeg har dog en lille bitte linux maskine jeg starter
> engang imellem.

Puha.. Jeg blev helt bange

Søren Neubert

Fra : Søren Reinke

Dato : 07-01-04 20:16

Henrik Manley wrote:

> Jo det vidste jeg godt, jeg skippede bare Linux for 3 år siden fordi det
> var for tids krævede. Jeg har dog en lille bitte linux maskine jeg starter
> engang imellem.

Hvis linux er tidskrævende hvad kører du så ? Windows kan det da ikke være
så.

Prøv at hent SuSE 9.0 FTP install CD og installer den, der er det nemmeste
OS jeg endnu har installeret, og det fungerer perfekt på min laptop,
genkender alt hardware automatisk osv.

Der er sket MEGET på 3 år.

Hilsen Søren Reinke

Fra : Henrik Manley

Dato : 07-01-04 22:21

"Søren Reinke" <disky@disky.ihsyd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prøv at hent SuSE 9.0 FTP install CD og installer den, der er det nemmeste
> OS jeg endnu har installeret, og det fungerer perfekt på min laptop,

Vedligehold og tiden det tager at sætte sig ind i dårligt dokumenteret
programmer tager længere tid på Linux end Windows og når man ikke har tid
til begge må man vælge. Jeg valgte så det bedste og dyreste til mit og
firmaets brug, man får hvad man har betalt for. Jeg kender ingen der
professionelt kun bruger Linux da mange programmer ikke fås til andet end
Windows og så bliver man nød til at supporte to systemer som dog efter
hånden minder mere og mere om hinanden.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Søren Reinke

Dato : 08-01-04 18:36

> [...]
> professionelt kun bruger Linux da mange programmer ikke fås til andet end
> Windows og så bliver man nød til at supporte to systemer som dog efter

Jeg tror det er lang tid siden du har prøvet det seriøst.

Der findes faktisk kun få ting hvor linux ikke har ligeså gode og også bedre
programmer end windows.

Men den diskussion hører ikke hjemme her, så vi stopper nu :)

Hilsen Søren

Fra : Carsten Suhr

Dato : 11-01-04 17:55

Kan du ikke køre programmet via win emulator på din mac ?

Mvh

Carsten Suhr