kontaktpersoner som "send til"
Fra : Sørensen

Dato : 06-01-04 11:35

Outlook 2002 - netop geninstalleret efter formattering.
Mine kontaktpersoner er "intakte" - men når jeg vil sende en mail, og
trykker på "til", får jeg beskeden: "adresselisten kunne ikke vises - mappen
kontaktpersoner der er tilknyttet til denne adresseliste, kunne ikke
åbnes.Den kan være flyttet, slettet eller du har ikke de rette
tilladelser"..??
Jeg ved ikke hvordan det er sket, men hvordan får jeg den tilbage, således
at et tryk på "til" giver mig adgang til at vælge derfra???
sørensen

Fra : pre

Dato : 06-01-04 13:16

Det er et af de mest besværlige spørgsmål for brugerne - og dermed det der
med flere varianter optræder i Outlooks Nyhedsgruppe. Ligegyldig hvordan vi
vender og drejer det, så er Outlook et intrigant program samtidig med at det
er meget hjælpsomt.

Betingelsen for succes er nøjagtige oplysninger, men mit gæt er at du ikke
har oprettet en profil, eller at den hidtige profil ikke duer. I så fald er
løsningen en ny profil gennem Kontrol Panel/Mail (Post?). Det er en enkel
sag men det forudsættes at nye mail-adresser oprettes/genindsættes og at
spørgsmålet om at levere gennem xxxx er besvaret korrekt.

Det kan lyde besværligt men er egentlig meget enkelt. Hvis dit OS har
mulighedn for at oprette en *.ops fil med dine indstillinger vil det være
betydelig nemmere næste gang.
pre

Fra : Sørensen

Dato : 06-01-04 13:47

> Det kan lyde besværligt men er egentlig meget enkelt. Hvis dit OS har
> mulighedn for at oprette en *.ops fil med dine indstillinger vil det være

Du, jeg HAR faktisk en ops fil liggende - men var ikke helt klar over, hvad
den var til. Kan du sige mig, hvordn jeg får brugt den til at få
indstillingerne tilbage?
7ps

Fra : Sørensen

Dato : 06-01-04 14:32

...eller nu, hvor jeg har oprettet en ny profil, kan jeg jo bruge dem begge,
efter valg, ser jeg. Er der så ikke en eller anden måde, hvor jeg kan flytte
indstillingerne fra den "gamle", dvs. eksisterende email, mapper osv. (OG
kontaktpersoner) ind i den nyoprettede??
Psørensen

Fra : pre

Dato : 06-01-04 15:03

Outlook kikker ved installationen efter en fil med indstillingerne. Er den
der ikke kaldes for en profil, ellers installeres alt automatisk.

Fra : pre

Dato : 06-01-04 15:00

Den foreliggende fil aktiveres ved OFFICE installationen.

Fra : Sørensen

Dato : 06-01-04 18:48

Hm, jeg har eksperimenteret lidt frem og tilbage i eftermiddags, uden held.
Men tror problemet ligger i, at outlook tidligere lå under brugernavnet Far,
hvor jeg nu har lavet brugernavnet om til Preben...kan det ikke være
problemet? Og i så fald, så må det da være muligt at komme ind et eller
andet sted og fortælle systemet, at den nu skal referere til Preben i stedet
for Far, som bruger??
Preben