Original Fart pilot i SAAB 9000 2.0 Turbo~
Fra : Lars Christensen

Dato : 06-01-04 11:21

Er der originalt monteret en fartpilot i en SAAB 9000 2.0 Turbo fra 1991
?

Fra : bme

Dato : 06-01-04 12:15

> Er der originalt monteret en fartpilot i en SAAB 9000 2.0 Turbo fra 1991

hmm, kan ikke sige det 100% men den sad som standardudstyr i den gamles 9000
CD 2,3 fra '90. (import)

Kan du ikke bare spørge ejeren??

/bo

Fra : Lars Christensen

Dato : 06-01-04 13:12

> hmm, kan ikke sige det 100% men den sad som standardudstyr i den gamles 9000
> CD 2,3 fra '90. (import)
>
> Kan du ikke bare spørge ejeren??
>
> /bo

Det var bare nysgerrighed. Så jeg spørger ejeren. Det var bare for at
være sikker

Fra : Snavox

Dato : 06-01-04 13:27

Hej.

> Er der originalt monteret en fartpilot i en SAAB 9000 2.0 Turbo fra 1991
> ?
Det vil jeg tro. Der har siddet en i alle vores - først 9000 CC fra 1990, så
9000 CS fra 1993 og nu 9000 CS fra 1992. De har dog alle haft 2.3 liter
motorer, men jeg vil gætte på, at alle turboer har haft det.

Hilsen Poul

Fra : Torben E

Dato : 06-01-04 15:58

"Lars Christensen" <lars@splitbus.com> skrev i en meddelelse
> Er der originalt monteret en fartpilot i en SAAB 9000 2.0 Turbo fra 1991
> ?

Jeg har aldrig set en uden, så mon ikke

--

Torben E.
http://home19.inet.tele.dk/saabturbo/

Fra : Henrik B.

Dato : 06-01-04 19:42

Lars Christensen wrote:
:: Er der originalt monteret en fartpilot i en SAAB 9000 2.0 Turbo fra
:: 1991 ?

JA! Fartpilot var gennem alle årene (84-98) standard på 9000 Turbo.

M.v.h.

Fra : Lars Christensen

Dato : 08-01-04 15:07

> JA! Fartpilot var gennem alle årene (84-98) standard på 9000 Turbo.

Han siger der sidder en uoriganlt fart pilot i bilen.
Han ved det, da den ikke virker og han har haft SAAB til at kigge på
den.
De kan ikke rep. den, og de mener det er "styredelen" der skal skiftes.

/lars

Fra : TGD

Dato : 09-01-04 10:27

www.saabmuseum.com
http://www.saab9000.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 09-01-04 17:15

TGD wrote:
[...]
:: www.saabmuseum.com
:: http://www.saab9000.com/

De oplysninger der kan findes dér, skal tages med et gran salt, da der er
forskel på standardudstyr fra marked til marked.

M.v.h.