Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Erfaringer med HotTelephone.com
Fra : Christian Laustsen

Dato : 20-04-01 12:51

Man kan ringe gratis 2 timer om mdr over HotTelephone.com, blot man
indsætter $2 på kontoen, er der nogen der har prøvet det og i givet fald
hvordan er det kvaliteten er det bøvlet værd?

Christian

Fra : Kim Bjoern

Dato : 21-04-01 08:30

"Christian Laustsen" <chrlaustsen@mail.trillegaarden.dk> skrev i en
meddelelse news:3ae021e2$0$5731$4d4eb98e@news.dk.uu.net...
> [...]
> indsætter $2 på kontoen, er der nogen der har prøvet det og i givet fald
> hvordan er det kvaliteten er det bøvlet værd?

Hottelephone er helt ok, hvis du ringer med modem analog eller ISDN - det
virker IKKE hvis du f.eks har ADSL med en Cisco 677 router. Det har noget
med NAT tabellen i routeren at gøre - noget med noget IP oversættelse, som
ikke harmonerer hed den H.323 protokol, Hottelephone benytter.

Kvaliteten er sådan set i orden - for det meste. Du kan opleve at der til
tider er envejs kommunikation, at du ikke kan høre modparten eller omvendt.
Det kan som regel løses ved at ringe op igen.

Det er muligvis blevet bedre nu, hvor man har lavet det krav, at man skal
have penge på kontoen. For så er det ikke længere noget, gud og hver mand
benytter så meget som tidligere. I starten var der 30 lande og fri trafik -
nu er der 15 lande og to timers trafik pr $2 konto. Så nu hvor trafiken er
faldet, er kvaliteten formodentlig blevet bedre.

Jeg vil mene, det er et forsøg værd for dig.

Kim