powercommander køb? udenlands?
Fra : Bo-gsxR

Dato : 06-01-04 01:21

kender nogen til et billigt sted ?
kan ikke finde en på ebay.de eller uk

bo-gsxR

Fra : Ninja Rider

Dato : 06-01-04 16:48

Hejsa

Bo-gsxR wrote:
> kender nogen til et billigt sted ?
> kan ikke finde en på ebay.de eller uk

Jeg har samme problem som dig. Jeg har heller ikke kundet finde en billigt.

Den billigste jeg har fundet er ved Kyle Racing, til > $259.00 x 5,91 =
1530,69 men så kommer der Moms, og told, og FORSENDELSE!

http://www.kyleusa.com/catalog/power_commanders_134935_products.htm

Men sig endelig til hvis du bestiller en! Så skal jeg lige have en med!;

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : BoS.

Dato : 06-01-04 18:55

Ninja Rider wrote:
> Den billigste jeg har fundet er ved Kyle Racing, til > $259.00 x 5,91
> = 1530,69 men så kommer der Moms, og told, og FORSENDELSE!
>
> Mvh Emil

Dot-E burde sætte priserne ned nu da Dollarkursen er historisk lav. Det har
de ikke gjort.
Jeg foreslår at vi skriver og brokker os til dem!

sales@dot-e.dk

ps. I skal huske på, at hvis I bestiller noget uden for EU, kommer der der
også moms på forsendelsesomkostningerne. :-/ Men mon ikke det stadig kan
betale sig. Man kan jo også være heldig at den ikek bliver nappet.

--
mvh Bo

Fra : Ninja Rider

Dato : 06-01-04 20:26

Hejsa

BoS. wrote:

> [...]
> også moms på forsendelsesomkostningerne. :-/ Men mon ikke det stadig kan
> betale sig. Man kan jo også være heldig at den ikek bliver nappet.

Det værste er hvis de bruger de der UPS pakke forsendelses firmaer! Det
løber op i svimlenden summer at få sendt en sådan tingenst med dem!
(500-1000 eller mere)

Mvh Emil

Fra : Brian Laursen

Dato : 07-01-04 17:04

Ninja Rider wrote:
> Det værste er hvis de bruger de der UPS pakke forsendelses firmaer!
> Det løber op i svimlenden summer at få sendt en sådan tingenst med
> dem! (500-1000 eller mere)
>
> Mvh Emil

Jeg har før fået pakker fra usa. Der kostede shipping 6 dollars. Der er vel
til at overleve. Hvis tiden ikke er en faktor kanman vel bede den om at
sende den som almen pakkepost, og derved undgå UPS´s langt dyrer
omkostninger.

--
Virtually Yours

Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen

Fra : Armand

Dato : 06-01-04 22:42

"BoS." <elskak@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dot-E burde sætte priserne ned nu da Dollarkursen er historisk lav. Det
har
> de ikke gjort.

Hvad så med de lagervarer de ligger inde med, og som er indkøbt til fuld
$-kurs?

> ps. I skal huske på, at hvis I bestiller noget uden for EU, kommer der der
> også moms på forsendelsesomkostningerne. :-/ Men mon ikke det stadig kan
> betale sig. Man kan jo også være heldig at den ikek bliver nappet.

Ellers et argument for at komme på ferie i staterne - Som jeg kan se i
avisernes rejsetillæg er returbilletten til østkysten betalt af besparelsen,
og kursens dyk medfører større købekraft i alm. under turen!

--
Armand.