Pony tail - legetøj
Fra : henrik

Dato : 06-01-04 01:16

Den er lidt svær at forklare.

Jeg leder efter et stykke sex legetøj, jeg har set
for nogle år siden.

Det er kort og godt, en heste hale som er monteret
på en butt-plug til en kvinde.

Er der nogen som kender en forretning som sælger disse?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-01-04 06:52

"henrik" <NO@MAIL.DK> skrev i en meddelelse
> Den er lidt svær at forklare.
>
> Jeg leder efter et stykke sex legetøj, jeg har set
> for nogle år siden.
>
> Det er kort og godt, en heste hale som er monteret
> på en butt-plug til en kvinde.

Hvordan kan du sikre dig at den er til en kvinde?

Lars

Fra : Dan Spares

Dato : 06-01-04 09:21

Halløj!

Fra : John Sahl

Dato : 06-01-04 09:30

henrik wrote:
> Er der nogen som kender en forretning som sælger disse?

Jeg mener de har den hos Plan E på Istedgade i København.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : LLK

Dato : 06-01-04 16:24

Hejsa...

De kan vist også fåes i SM shoppen eller Schwartz mode... eller i Pierre
Patrick i Studiestrædet.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 06-01-04 18:45

"henrik" <NO@MAIL.DK> wrote in message
> [...]
>
> Det er kort og godt, en heste hale som er monteret
> på en butt-plug til en kvinde.
>
> Er der nogen som kender en forretning som sælger disse?

Jeg har været en en del sex-butikker i KBH og Aalborg...

ALLE forretningerne har haft ponytails...

Så jeg kan ikek forestille mig at du går forgæves hvis du bare vælger en
tilfældig sex-butik..

Fra : henrik

Dato : 06-01-04 22:51

> Så jeg kan ikek forestille mig at du går forgæves hvis du bare vælger en
> tilfældig sex-butik..

Hvad med en online butik ?

Bor ikke i København....

Fra : Oleander

Dato : 07-01-04 02:10

Den Tue, 6 Jan 2004 22:50:40 +0100, skrev "henrik" <NO@MAIL.DK>:

> [...]

Den tanke fik jeg osse. Jeg sad og tænkte "hvor svært kan det være" og
klikkede lidt rundt. Jeg fandt.... zip!
Æv!

>Hvad med en online butik ?
>
>Bor ikke i København....

Jeg ved med sikkerhed at jeg har set den hos Lust - altså i butikken,
den fysiske, ikke den på nettet.

Prøv at tilskrive dem, de er meget flinke og vil sikkert gerne hjælpe
dig. kundeservice@lust.de_vil_sikkert_heller_ikke_have_spam.dk

--
Oleander
Denne verden har for mange bomulds-fetishister!

Fra : Celestienne

Dato : 07-01-04 02:26

> Den tanke fik jeg osse. Jeg sad og tænkte "hvor svært kan det være" og
> klikkede lidt rundt. Jeg fandt.... zip!
> Æv!

http://www.analshoppen.dk/product.asp?i_CodeNo=100190

Værsgo' ;)

Celestienne
--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~