nyhedslæser i Outlook?
Fra : P.sørensen

Dato : 05-01-04 22:58

Jeg har geninstalleret hele molevitten, og der plejede at være en knap
"nyheder" foroven, som førte mig direkte til mine nyhedsgrupper. Den er der
ikke mere efter geninst. af en eller anden grund. Hvordan får jeg den
tilbage?
Det er Outlook 2002, WIndows XP home.
P.sørensen

Fra : P.sørensen

Dato : 05-01-04 23:20

Nå,..søg og du skal finde...
Jeg fandt det selv. Tilpas/vis/nyheder knappen trækkes op på linien.
P.s.

Fra : XL

Dato : 06-01-04 01:06

"P.sørensen" <removepbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> ikke mere efter geninst. af en eller anden grund. Hvordan får jeg den

Hej kan man osse gøre det i Outlook 2003 synes bare den er super den nye
Outlook 2003

Mvh Stone

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-01-04 07:20

Den 06 jan 2004 skrev XL i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Hej kan man osse gøre det i Outlook 2003 synes bare den er super
> den nye Outlook 2003

Vis, Værktøjslinier, Tilpas, fanen Kommandoer, kategorien Skift til,
knappen Nyheder trækkes til ønsket placering

Lars Klintholm

Fra : XL

Dato : 06-01-04 09:01

"Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse

> Vis, Værktøjslinier, Tilpas, fanen Kommandoer, kategorien Skift til,
> knappen Nyheder trækkes til ønsket placering

Hej men virker bare ikke på min der ikke nogen Nyheder her

Mvh Stone

Fra : pre

Dato : 06-01-04 10:21

Du får den bedste hjælp fra de nye hjælpetekster som viser hvor/hvordan. En
betingelse er dog at Outlook er sat som standard e-mailer.

pre

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-01-04 11:19

Den 06 jan 2004 skrev pre i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Du får den bedste hjælp fra de nye hjælpetekster som viser
> hvor/hvordan

Den holder bare ikke i dette tilfælde, dette er klippet fra hjælpen:

(citat>
Klik på pilen Indstillinger for værktøjslinje på værktøjslinjen
Standard.
Peg på Tilføj eller fjern knapper, og klik derefter på Tilpas.
Klik på fanen Kommandoer.
Klik på Søg på listen Kategorier.
Klik på Nyheder på listen Kommandoer, og træk den, uden at slippe
musen, indtil den er placeret på menuen Søg. Når du kan se en liste
over kommandoer i menuen, skal du pege på det sted, hvor kommandoen
skal placeres, og derefter slippe musen.
<citat slut>

Klik på Søg på listen Kategorier??? Men det er nok en oversættelsesbøf
i den danske 2003, at "Søg" er blevet til "Skift til"????

Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 06-01-04 11:32

Den 06 jan 2004 skrev pre i dk.edb.programpakker.ms-office:

> En betingelse er dog at Outlook er sat som standard e-mailer.

Det er da ligegyldigt hvem der er sat som standard e-mailer. Men en
betingelse er, at der i internetindstillinger er defineret hvilken
nyhedslæser du vil anvende. Det kan fx. være Outlook Express, eller en
hvilken som helst anden

Lars Klintholm