Skal jeg bruge activex til dette?
Fra : Torben Jensen

Dato : 05-01-04 23:13

Hej !

Jeg kender ikke så meget til activex komponenter og har brug for lidt hjælp
til at vurdere mulighederne i disse.

Jeg har lavet en winform som henter alle system informationer og skriver dem
ned i en database.

Jeg kunne godt tænke mig, at denne lille komponent blev integreret på et
website, således at administratoren, hver gang han har konfigureret en ny
pc, blot skal koble op til websitet og afvikle koden.

Jeg kan selvfølgelig beholde det som en exe-fil, som så skal eksekveres
manuelt, men jeg tænkte om det måske kunne laves mere smart/automatisk?

Har I nogle ideer?

Tak for hjælpen.
M.v.h.
Torben Jensen