Office projektmappe
Fra : Kent

Dato : 05-01-04 22:46

Hej - er der nogen der kan give mig et link etc. til noget information om
microsofts office projektmappe? (ikke excel projektmappe)

takker
Kent

Fra : Jan Kronsell

Dato : 05-01-04 23:32

"Kent" <kentaagaard@hotmailFJERNDETTE.com> skrev i en meddelelse
> Hej - er der nogen der kan give mig et link etc. til noget information om
> microsofts office projektmappe? (ikke excel projektmappe)

Jeg kender desværre ikke umiddelbart et link, og da projektmapperne ikke
eksisterer mere. haer MS ingenting på deres hjemmeside.

Hvilken version af Office arbejder du med?

Jan

Fra : Kent

Dato : 06-01-04 23:03

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3ff9e5f4$0$29387$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> eksisterer mere. haer MS ingenting på deres hjemmeside.
>
> Hvilken version af Office arbejder du med?

Hej igen - jeg har version 2000 DK.

mvh.
Kent

Fra : pre

Dato : 06-01-04 09:01

Gå til OfficeUpdate. I kolonnen til venstre, klik på Assistance. Der klik på
Project 2003. Så har du hele Project Siden med oversigt, med hjælp,
artikler og d/l. Der er links til de tidligere versioner.
pre

Fra : Kent

Dato : 06-01-04 23:05

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Project 2003. Så har du hele Project Siden med oversigt, med hjælp,
> artikler og d/l. Der er links til de tidligere versioner.

Hej - det er ikke MS project som jeg har behov for at vide noget om, men den
office projektmappe der arbejdes med i version 2000.

Ellers mange tak for hjælpen ;)

mvh.
Kent

Fra : pre

Dato : 07-01-04 09:25

Fortæl lidt mere om hvad det er du gerne vil, svjk. se har jeg masser af
tekst du kan få. Men vær opmærksom på at ordet Projekt (mappe) dækker (kan
dække) over mange ting.