Quote-problem med Mozilla Thunderbird
Fra : Jens Gregersen

Dato : 05-01-04 21:18

Hej

Jeg er lige begyndt at bruge Mozilla Thunderbird 0.4 og den fungerer
fint til både mail og news.

Det eneste problem er bare at jeg ikker er tilfreds med den måde den
citerer på i newsgroups. Jeg vil gerne have at den bruger > som fx:

> det er 5
nej det er 4

lige nu gør den det sådan her:

| det er 5
nej det er 4

Det er ikke |-tegnet den bruger, men det er den måde jeg bedst kan
beskrive det på. Er der nogen, der ved hvordan man ændrer det? Jeg har
kigget og kigget i options, men kan ikke finde noget.

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 08-01-04 00:02

Den 05-01-2004 21:18, skrev Jens Gregersen:

> [...]
> beskrive det på. Er der nogen, der ved hvordan man ændrer det? Jeg har
> kigget og kigget i options, men kan ikke finde noget.

Prøv at se på: http://www.holgermetzger.de/efaqmailnews.html#4 tippet
går på Netscape, men da den er bygget på Mozillas kode ligesom
Thunderbird vil jeg mene at det virker. Gør det ikke det skal du bare
slette de linier du tilføjer user.js igen.

--
Mvh / Regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : Jens Gregersen

Dato : 08-01-04 00:51

[klip]

> [...]
> Thunderbird vil jeg mene at det virker. Gør det ikke det skal du bare
> slette de linier du tilføjer user.js igen.

Tak for linket. Det fungerer bare!