Billige netbutikker
Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 05-01-04 21:14

Hej!

Jeg handler meget hos billige cdbutikker på nettet som cd-wow.com, men de
har jo kun de gængse topsellerter..
Jeg vil gerne finde Buena Vista Social Club cd'en til billige penge. Nogen
som kender gode steder at handle cder på nettet, når man søger noget som
ikke lige er en af tidens topsellerter?

/Herb

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-01-04 22:07

Til Herbert

www.cdon.com

Hilsen Martin

Fra : Martin Sand.

Dato : 06-01-04 00:15

Martin Ploug wrote:
> www.cdon.com

eller www.cdskiven.dk som dog ikke er direkte discount.

MVH Martin S.

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 06-01-04 09:29

Indtil videre er amazon.com dem som har den søgte cd biligst... til 16
dollar inkl alt... men der må da være nogen som er billigere... cdon og
cdskiven er alt for dyre..

/Herb

Fra : Stig Nygaard

Dato : 06-01-04 11:00

Hej

Herbert Giulio Garonfolo wrote:
> Indtil videre er amazon.com dem som har den søgte cd biligst... til 16
> dollar inkl alt... men der må da være nogen som er billigere... cdon og
> cdskiven er alt for dyre..

Husk at når du modtager bestillinger uden for EU, så kommer der told og
moms samt opkrævningsgebyr på ved indførelsen til Danmark.

Mvh. Stig
www.rockland.dk

Fra : Martin Sand.

Dato : 06-01-04 23:05

Herbert Giulio Garonfolo wrote:
> Indtil videre er amazon.com dem som har den søgte cd biligst... til 16
> dollar inkl alt... men der må da være nogen som er billigere... cdon
> og cdskiven er alt for dyre..

Du køber måske aldrig cd'er med danske kustnere? Har amazon.com danske
udgivelser?

MVH Martin

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-01-04 23:09

Martin Sand. wrote:

> Du køber måske aldrig cd'er med danske kustnere? Har amazon.com danske
> udgivelser?

Hvad har det med Buena Vista Social Club cd'en at gøre?

Fra : Martin Sand.

Dato : 07-01-04 23:39

Du skrev i dit første indlæg:
"Nogen som kender gode steder at handle cder på nettet, når man søger noget
som
ikke lige er en af tidens topsellerter?"

Men jeg skal nok lade være med at svare på dine indlæg fremover

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-01-04 17:20

Martin Sand. wrote:

> Du skrev i dit første indlæg:

Nej jeg gjorde ikke. Det var Herbert der skrev det.

> "Nogen som kender gode steder at handle cder på nettet, når man søger noget
> som
> ikke lige er en af tidens topsellerter?"

Derudover skrev Herbert "Indtil videre er amazon.com dem som har den
søgte cd biligst" i det indlæg du besvarede og som nu nok så behændigt
er klippet ud.

Og det har vel alt andet lige, ikke så meget med dansk musik at gøre
(eller danske kunstnere).

Fra : Uffe Holst

Dato : 06-01-04 23:36

In an article of 6 Jan 2000 Herbert Giulio Garonfolo wrote:

> Indtil videre er amazon.com dem som har den søgte cd biligst... til 16
> dollar inkl alt... men der må da være nogen som er billigere... cdon og
> cdskiven er alt for dyre..

Også når du lægger porto til, told af beløbet plus porto, moms af beløbet
plus porto plus told og endelig fortoldningsgebyret til?

--
Uffe Holst

Fra : dojsejler

Dato : 06-01-04 10:57

Har du prøvet: www.cd-wow.com.hk

Mvh
dojsejler

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 06-01-04 11:46

Jep, det har jeg.. Det skrev jeg også i mit første indlæg... Jeg plejer at
købe cder hos cd-wow.com.hk men de har kun de gængse topsellerter.. Jeg vil
gerne finde buena vista social club cden billigt..

/Herb

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 07-01-04 15:30

Efter at have læst jeres fine indlæg og selv researchet lidt på nettet, må
jeg nok konstaterer at den bedste løsning for mig er, at smutte ned i min
lokale stereo-studio og købe buena vista social club til 149.95 kr... Jeg
havde bare håbet, at det var muligt at finde andet en de gængse oppe-i-tiden
top sellerter til en billigere pris( inkl alle former for told og
forsendelse) på nettet.. men nej..

Tak for jeres tid..

/Herb