Hvem har været på Racing4Fun ???
Fra : GRISEN

Dato : 05-01-04 19:38

Hvordan/hvornår skal de have betalingen?

*
Jan

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 06-01-04 00:04

GRISEN wrote:
> Hvordan/hvornår skal de have betalingen?
>
> *
> Jan

Du er først meldt rigtigt til når du har betalt
--
Regards Rune
www.Bandit600RR.frac.dk

Fra : GRISEN

Dato : 06-01-04 08:12

On Tue, 6 Jan 2004 00:03:39 +0100, "Rune \(Bandit600RR\)" <RURremovethis@tele2adsl.dk> wrote:

>Du er først meldt rigtigt til når du har betalt

Klart nok.... jeg tænker mere på, om man skal tilmelde sig en håndfuld dage så snart det er muligt - og så evt. afmelde senere hvis der skulle komme noget i
vejen.
Hvis det er muligt at få plads ved senere tilmelding, så er det jo ikke nødvendigt.

*
Jan

Fra : lange

Dato : 06-01-04 08:25

> [...]
komme noget i
> vejen.
> Hvis det er muligt at få plads ved senere tilmelding, så er det jo ikke

Ja jeg synes da helt klart at du skal reservere alle pladserne med det
samme. Så kan du altid melde fra igen efterhånden som du ser vejret ikke er
godt.

Ironimode off:

Reserver de dage du vil med, og lad resten være til andre. Det eneste du
opnår med den anden metode er, at priserne stiger pgr den øgede
administration for arrangørerne, når man melder fra, og de skal have folk
ind fra venteliste.

Du kan vel ikke forvente at der er nogen i dette forum vil anbefale dig en
opførsel, der vil gøre det mere besværligt/usikkert om de selv kan deltage.

Lange

Fra : GRISEN

Dato : 06-01-04 22:17

On Tue, 6 Jan 2004 08:25:05 +0100, "lange" <morten.lange@postman.dk> wrote:

>Ja jeg synes da helt klart at du skal reservere alle pladserne med det
>samme. Så kan du altid melde fra igen efterhånden som du ser vejret ikke er
>godt.

Ja, det var jo præcis det jeg skrev, ikke?

>Reserver de dage du vil med, og lad resten være til andre.

Ja, hvad tror du jeg havde tænkt mig?
Det vil bare være skide ærgeligt (for nu at blive i jargonen), at reservere og betale 3 weekend'er - hvis jeg smadrer cyklen og brækker arme og ben den
allerførste dag.
Muligvis ville de 5k ikke kunne ses i dit budget, men så heldig er jeg desværre ikke.

>Du kan vel ikke forvente

Jeg forventer aldrig, at folk læser mit indlæg, som du har gjort.

HVIS der er stor rift om pladserne, så er det jo heller ikke noget problem at nogen melder fra senere.
Så er det jo bare den næste i rækken, som får pladsen.
Det fungerer fint hos www.mcinstruktoererne.dk, og de kan også finde ud af at informere om de praktiske detajler.

*
Jan

Fra : Bo-gsxR

Dato : 06-01-04 23:18

> Ja, det var jo præcis det jeg skrev, ikke?

nej, men sådan er det nemt at forstå!

> Ja, hvad tror du jeg havde tænkt mig?

præcis det du skrev... reservere en plads på næsten alle dagende, og
så kun tage med hvis du har lyst i den kommende weekend.

> Det vil bare være skide ærgeligt (for nu at blive i jargonen), at
reservere og betale 3 weekend'er - hvis jeg smadrer cyklen og brækker arme
og ben den
> allerførste dag.

betaler du også kun forsikring for motorcyklen 1 dag af gangen???

> Muligvis ville de 5k ikke kunne ses i dit budget, men så heldig er jeg
desværre ikke.

så nøjes med 1 eller 2 dage, og køb så nye dæk og olie hvis du har for mange
penge til sommer.

> HVIS der er stor rift om pladserne, så er det jo heller ikke noget problem
at nogen melder fra senere.

hvis jeg er den næste på listen så vil jeg gerne vide om jeg kan komme med,
i god tid.
Og IKKE 3 dage før

Bo - gsxR jeg er ikk sur, men giv plads til vi alle kan være her ik

Fra : GRISEN

Dato : 07-01-04 07:53

On Tue, 6 Jan 2004 23:17:51 +0100, "Bo-gsxR" <slettes.gsx-r750@ishoejby.dk> wrote:

> nej, men sådan er det nemt at forstå!

Ja, okay.... man kan hvad man vil.
Jeg vil finde informationerne et andet sted...

Ha' en god dag.

*
Jan