Hjælp til opsætning af E-mail adresser i O~
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 05-01-04 19:42

Hej!

Jeg har 5 pop3 E-mail adresser hos TDC. Disse er så oprettet i Outlook. På
min pc'er har jeg de 4 adresser og på min søns er der en.

Problem: Hvis han åbner post før jeg gør får han mine (og de andre 3 E-mail
adressers) post.

Hvor sætter man pop3 E-mailadresserne op så han kun får post til hans egen
og vise versa?

Alle 5 E-mail adresser køre under samme konto.

Tak for svar!

....hygge!
...Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-04 19:58

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev :

>Alle 5 E-mail adresser køre under samme konto.

Det er der er problemet, der er kun en postkasse, adresserne er
kun aliaser.

Mig bekendt kan det ikke lade sig gøre i Outlook, i Outlook
Express kan man gøre det med meddelelsesregler.

Find evt. mailkonti andre steder til de andre.
--
Knud

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-01-04 21:15

On Mon, 05 Jan 2004 19:57:34 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Det er der er problemet, der er kun en postkasse, adresserne er
>kun aliaser.
>
>Mig bekendt kan det ikke lade sig gøre i Outlook, i Outlook
>Express kan man gøre det med meddelelsesregler.

Du kan oprette samme regler i Outlook som fx. fordeler dem i
forskellige mapper.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-01-04 23:32

Martin Schultz <news2004@adsltips.invallid> skrev :

>Du kan oprette samme regler i Outlook som fx. fordeler dem i
>forskellige mapper.

Andre har ellers skrevet, at det ikke virker i Outlook, men det
gør det måske?
--
Knud

Fra : Martin Schultz

Dato : 06-01-04 09:36

On Mon, 05 Jan 2004 23:31:49 +0100, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

>Andre har ellers skrevet, at det ikke virker i Outlook, men det
>gør det måske?

Jeg har ingen problemer med det. Du kan enddag oprette en sådanne
regel når du oprettet kontoen ved at sætte et flueben.

Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 07-01-04 08:41

<klip>

> Jeg har ingen problemer med det. Du kan enddag oprette en sådanne
> regel når du oprettet kontoen ved at sætte et flueben.
>
> Martin
<klip>

Hej!

Kan du ikke vise mig hvordan du laver en sådanne regel?

--Jan

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-01-04 11:54

On Wed, 7 Jan 2004 08:41:09 +0100, "Jan Højsgaard Poulsen"
<FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:

><klip>

><klip>
>
>Hej!
>
>Kan du ikke vise mig hvordan du laver en sådanne regel?

Når du laver en ny regel skal du vælge den der hedder sendt til en
person eller liste og skrive din egen email adressse ind.

Fra : Dennis Lange

Dato : 10-01-04 10:01

Martin Schultz skrev:
> Når du laver en ny regel skal du vælge den der hedder sendt til en
> person eller liste og skrive din egen email adressse ind.

Jeg har samme problem som Jan - to aliasser - to computere.

Jeg forstår ikke helt hvordan du mener reglen skal sættes op, kan du evt.
være helt specifik?

--
Mvh.
Dennis Lange