Andet multimedie
bentjuul 3670
O med prikker over i Photoshop 6
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 05-01-04 19:36

Hej,

Når jeg skriver ö i Photoshop skriver den bare o. Hvad gør jeg ved det?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Morten Lind

Dato : 05-01-04 21:26

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> wrote:

> Hej,
>
> Når jeg skriver ö i Photoshop skriver den bare o. Hvad gør jeg ved det?
>
> --
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Hmm....det gør min ikke,,,,,underligt........prøv at forstørre det lidt,
hvis du da ikke allerede har gjort det?......
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Kim Larsen

Dato : 05-01-04 21:53

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Når jeg skriver ö i Photoshop skriver den bare o. Hvad gør jeg ved det?
>
> --
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Hvad sker der hvis du skifter til en anden font ?

Kim Larsen

Fra : Morten Lind

Dato : 05-01-04 23:22

Kim Larsen <mythos###@tdcadsl.dk> wrote:

> "Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad sker der hvis du skifter til en anden font ?
>
> Kim Larsen

Har lige afprøvet ti tilfældige - alle gode nok?
M.
--
[dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst](ML)

Fra : Ernst Andreasen

Dato : 06-01-04 11:58

> [...]
> Hej,
>
> Når jeg skriver ö i Photoshop skriver den bare o. Hvad gør jeg ved det?

Prøv og tjek sproginstillinger i windows, højreklik i proceslininien og vælg
vis værktøjslinien sprog, i indstillinger vælg dansk.
M.v.h.
EA

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-01-04 12:13

On Tue, 6 Jan 2004 11:57:55 +0100, Ernst Andreasen wrote:

> Prøv og tjek sproginstillinger i windows, højreklik i proceslininien og vælg
> vis værktøjslinien sprog, i indstillinger vælg dansk.

I WinXP kan sproget skiftes med Alt + Shift. Det kan man let komme til at
ramme når man bruger Photoshop.

--
Mvh. Lars

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 06-01-04 20:04

> Når jeg skriver ö i Photoshop skriver den bare o. Hvad gør jeg ved det?

Jeg ved ikke hvad der var galt, men jeg fik det til at fungere ved at skrive
tegnet i word og så copy/paste til PS...

Men tak for løsningsforslagene alligevel...

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.