DLT og backuphastighed
Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 20-04-01 12:00

Hej alle
Jeg har lige fåer ny tape-station til vores NW 4.11 server. Tape-stationen
er en HP DLT1 40-80 Gb. Vi bruger CA.arcserverIT 6.6 som backup program.
Backupen kører med en hastighed af ca. 6500 kb/min.
Hastigheden burde være mindst de 10 gange så hurtig, hvad kan der være
galt??

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 22-04-01 16:28

Bruger ham ellers dsk drivere ???

Fra : Brian

Dato : 09-05-01 11:21

Jeg havde igår nøjagtig samme problem med en Adaptec 29160 sammen med en HP
DLT1. Det var dog bare på en NT4 med ARCserve 6.5EE.

Jeg kontaktede leverandøren, som sagde at jeg skulle prøve at sætte
hastigheden ned på controlleren, samt at slå autonegoation fra.
Jeg prøvede også at firmwareopgradere backupstationen, til den nyeste
version.
Intet hjalp på problemet. Til sidst installerede jeg den gamle
backupstation, som så kørte med 220MB/s!!!

Er der nogen som har en løsning?

/Brian

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 09-05-01 20:49

Hejsa
Lige en succeshistorie med en HP DLT1
Jeg har lige installeret en HP DLT1 i en HP Netserver LH3 med et 29160 SCSI
kort.
Kunden bruger BE 8.5 som er sat op med en standard aspi driver, det hele
kører ok, med høj hatighed ved backup/restore.

/Kasper

Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 10-05-01 10:16

Hej
Jeg har også efterfølgende installaert en trial version af BE 8.5, og nu
kører den med fuld hastighed. Det må være kombinationen Arcserve og HP DLT1
der ikke rigtig arbejder sammen.

MVH
Ove Hvam Andersen

Fra : Jugger

Dato : 19-05-01 11:24

IMHO mener jeg at Arcserve og NetWare er en *uhyggelig* kombination

/Jugger

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 19-05-01 12:16

Der er nu ikke nogle problemmer med ArcserveIT 6.xx den understøtter NSS mm.
Dog er agenterne til f.eks. Oracle og Groupwise stadig lidt for dyre i
forhold til BE

/Kasper