Hjælp til identificering af bil. - > Dk.bi~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-01-04 18:15

Hej!

Jeg smider lige et par billeder af en ukendt bil, jeg vil gerne have lidt
hjælp til at navngive denne model. - Jeg tror det er en Nissan, men er ikke
sikker.

-M

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-01-04 18:54

Morten Lorenzen wrote:
> Hej!
>
> Jeg smider lige et par billeder af en ukendt bil, jeg vil gerne have
> lidt hjælp til at navngive denne model. - Jeg tror det er en Nissan,
> men er ikke sikker.

Det ligner en Nissan Skyline fra starten af 90'erne.
Der var en dansker der købte sådan én til race, kan bare ikke lige komme på
hvad han hed.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens...

Dato : 05-01-04 19:15

On Mon, 5 Jan 2004 18:53:40 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Det ligner en Nissan Skyline fra starten af 90'erne.
>Der var en dansker der købte sådan én til race, kan bare ikke lige komme på
>hvad han hed.

Brdr. Skovgård - de købte 2 stk.
http://members.surfeu.de/home/michael.proske/happenings/r32europa/r32europa.html
Zweitplatzierter in dieser Klasse wurde der von Johannes Graversen und
Martin und Lars Skovgaard eingesetzte GT-R.

Vi købte XR4i'eren af een af brødrene - de ejede iøvrigt Unipro.

/Mogens
MSN bruger...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-01-04 19:25

Mogens... wrote:

> [...]
> Martin und Lars Skovgaard eingesetzte GT-R.
>
> Vi købte XR4i'eren af een af brødrene - de ejede iøvrigt Unipro.

Ja nu kan jeg huske historien (dog stadig lidt svagt), de var meget fremme i
de denske medier dengang, da det var noget "helt uhørt" at 2 danskere kunne
finde på den slags
Tak for "reminderen"

Per
www.perbeer.ninja.dk