Skærme
Fijala 3554
Ang. dansk TFT side.
Fra : Flare

Dato : 05-01-04 18:09

Hejsa nu så jeg lige at Peter (8464) skrev flg. i indlægget tidligere idag
omkring paneltyper.

> Er der slet ikke nogen ordentlige sider for os der IKKE lige hørte efter i
> tysktimerne?

Næhh ikke rigtig. Jeg tænkte det samme for et ½ års tid siden da jeg skulle
købe skærm. Da jeg kunne få gratis domæner købte jeg www.tftinfo.dk som
stadig er mit, og da jeg i starten havde en anden som også var interesseret
i at få den op at stå, var det lige ved. Men han sprang fra og jeg skulle
noget andet. Så nu er der kun en tynd skal.

Men det skal da stå som en åben opfordring, at hvis der er nogen der har
lyst til at skrive / kode (Primært skrive) til en ny dansk TFT side (Nu er
der jo både domæne og server) så skal i være velkommene til at kontakte mig.
Hvis der er nok interesse er jeg ville til at tage ideen op igen.

Taget den eksplosive vækst af TFT skærme i betragning bliver siden i hvert
fald ikke mindre intressant.

Kan kontaktes på dct_flare@hotFJERNDETTEmail.com på mail/messenger hvis du
finder ideen interessant.

Mvh