Lønregnskab - hvem ?
Fra : _pkc_

Dato : 05-01-04 17:56

Hvem er billigt - det drejer sig kun om én ansat - men det er for at sikre
at alt bliver afregnet korrekt.

Dataløn kunne jeg se som en mulighed - synes dog at startgebyret ligger lidt
højt.

andre forslag ?

pkc

Fra : Knud Berggreen

Dato : 05-01-04 19:41

On Mon, 5 Jan 2004 17:55:40 +0100, "_pkc_"
<news@scanboat.com> wrote:

> [...]
>at alt bliver afregnet korrekt.
>
>Dataløn kunne jeg se som en mulighed - synes dog at startgebyret ligger lidt

Kommer lidt an på hvilken bank du benytter. Hvis det er en
bank tilsluttet BEC så har de et godt alternativ.

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : _pkc_

Dato : 05-01-04 19:51

Knud Berggreen wrote:
> Kommer lidt an på hvilken bank du benytter. Hvis det er en
> bank tilsluttet BEC så har de et godt alternativ.

Det er de ikke - har jeg lige checket. De anbefaler Multiløn eller Dataløn.

pkc

Fra : Søren

Dato : 05-01-04 21:33

"_pkc_" <news@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Det er de ikke - har jeg lige checket. De anbefaler Multiløn eller Dataløn.

Jeg har fundet et som jeg fremover bruger til løn. Jeg syntes det er kanon !
http://www.yaws.dk/office/excel/lonsystem.html

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-01-04 21:36

_pkc_ wrote:

> Hvem er billigt - det drejer sig kun om én ansat - men det er for at sikre
> at alt bliver afregnet korrekt.

Indberet med Letløn - det er gratis. Så skal du bare selv overføre de
tal, som Letløn beregner til en lønseddel til medarbejderen - og
overføre nettolønnen til medarbejderens bankkonto.
http://www.letloen.dk/

> Dataløn kunne jeg se som en mulighed - synes dog at startgebyret ligger lidt
> højt.

Jeg har en kortlæser liggende, hvis du alligevel skulle vælge
Dataløn...

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-01-04 10:49

Tag et kik på http://www.danlon.dk. Det koster 15 kr. pr. lønspecifikation.

--
Mvh. Jesper

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 08-01-04 21:24

On Tue, 6 Jan 2004 10:48:41 +0100, "Jesper Nielsen"
<jn@nielsenit.invalid> wrote:

>Tag et kik på http://www.danlon.dk. Det koster 15 kr. pr. lønspecifikation.

....og det er IMHO et smukt system, det virker glimrende.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : IMB

Dato : 06-01-04 02:39

> [...]
sikre
> at alt bliver afregnet korrekt.
>
> Dataløn kunne jeg se som en mulighed - synes dog at startgebyret

Ja - absolut Letløn (er GRATIS),
jeg har brug det nu et helt år til 5-15 timelønnede medarbejdere, hvor
alle former for offentlig afregning sker automatisk plus at
årsoplysningssedlerne sendes til mig lige til at udprinte, kan varmt
anbefales.

Hilsen
Inge