Karburatorsprit på en i'er
Fra : Søren Christensen

Dato : 05-01-04 16:46

Hej

Kan det være en fordel at hælde karburatorsprit på en bil med
indsprøjtning?
Min Clio 1.4i hugger lidt når den er iskold indtil den er blevet varm.
Og tænker lidt på om det mon ikke er isdannelser i "karburatoren" .
Hva mener i?

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 16:48

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3ff986a2$0$27435$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

KLIP

> Hva mener i?

Tyder på en defekt indsugningspakning (såfremt den også går ustabilt i
tomgang).

Hr. Bjørn

Fra : Søren Christensen

Dato : 05-01-04 16:58

"Bjørn Jørvad" <mrbear_ AT -post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> KLIP

> Tyder på en defekt indsugningspakning (såfremt den også går ustabilt i

Nej den står fuldstændigt stabilt i tomgang. Det er kun når den passere små
2500-3000 omdr så hakker
den i det. Som om den vil sætte ud. Så snart den er en anelse varm ophører
det.
Og det er kun når det er koldt. Her i disse dage med hård frost har
problemet rent faktisk været langt mindre.
Ja jeg undres.
Men jeg tænkte det måske var isdannelser ,da den automatiske Sommer/vinter
omskifteren luftfilterkassen er i stykker.
Har en ombytter liggende hos de gamle, men har ikke haft tid. Så håbede det
kunne klares med karburator sprit, hvis det
altså er der problemet ligger.

Venligst

Fra : Lars

Dato : 05-01-04 17:36

> [...]
> Min Clio 1.4i hugger lidt når den er iskold indtil den er blevet varm.
> Og tænker lidt på om det mon ikke er isdannelser i "karburatoren" .

Det skader aldrig med lidt karburatorsprit, hvis der er vand i tanken
emulgeres dette og kommer ikke ind i store sjatter. Jeg tror nu ikke det
lige hjælper på kold huggeriet men det er da billigt at prøve.
--
Lars
www.larsfunder.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 18:20

> [...]
> Min Clio 1.4i hugger lidt når den er iskold indtil den er blevet varm.
> Og tænker lidt på om det mon ikke er isdannelser i "karburatoren" .

tændkabler

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Søren Christensen

Dato : 05-01-04 18:48

> tændkabler

De er ganske nye. Men mon det kan være strømfordeleren der snart kunne
trænge til en udskiftning?
Bilen har trods alt gået 250000km...

Venligst