Tak til alle for hjælpen, det blev et 10 t~
Fra : Henrik Petersen

Dato : 05-01-04 15:56

Tak til alle der har været behjælpelig gennem de sideste 4 måneder, men
hjælp på div. juridiske spørgsmål. Har været til eksamen i dag på mit
datanom studie (IT/jura) og fik en dejligt 10 tal.

Ved godt det ikke er så relevant, men ville lige takke....

henrik

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 16:46

> Tak til alle der har været behjælpelig gennem de sideste 4 måneder, men
> hjælp på div. juridiske spørgsmål. Har været til eksamen i dag på mit
> datanom studie (IT/jura) og fik en dejligt 10 tal.

Flot - tillykke!

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Carsten Matzon

Dato : 05-01-04 16:46

> Ved godt det ikke er så relevant, men ville lige takke....

Ikke at jeg har været til nogen hjælp men tilykke da ... =)

---

Carsten

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-01-04 17:45

"Henrik Petersen" <iskold(fjern?)@(fjern?)boparken.dk> wrote in message
> [...]
> datanom studie (IT/jura) og fik en dejligt 10 tal.
>
> Ved godt det ikke er så relevant, men ville lige takke....

Det må da altid være rart for dem der har svaret dig, at få at vede at deres
svar har gjort en forskel. (de har jo trods alt brugt tid på det)
Selv om jeg heller ikke mindes at have bidraget med noget skal der nu
alligevel lyde et tillykke herfra

Peter