Applescript til mail.app
Fra : Martin

Dato : 05-01-04 15:53

Findes der et applescript til programmet "Mail" som kan vise alle nye
meddelser (ikke kun dem i "inbox") ved ikonet i docken?

Mail viser åbenbart kun de nye meddelser fra "Inbox" og ikke disse man
med "Rules" har omdirigeret til andre mapper.

Jeg er meget interesseret i at høre om mulighederne for dette.

/martin

Fra : Carsten Sigsgaard

Dato : 05-01-04 20:50

Martin <spam@dotcph.dk> wrote:

> [...]
> med "Rules" har omdirigeret til andre mapper.
>
> Jeg er meget interesseret i at høre om mulighederne for dette.

Hej Martin
Der findes en udvideles eller lignende som hedder mailenhancer, prøv at
se på <http://www.macupdate.com/info.php/id/13292>. virker for mig.

Hilsen
Carsten
--
mailadresse: sigsgaardSNABELAgmxPUNKTUMnet

Fra : Martin

Dato : 06-01-04 13:22

Carsten Sigsgaard <hedgehog@spiked.sho> wrote:

> Hej Martin
> Der findes en udvideles eller lignende som hedder mailenhancer, prøv at
> [...]

Hej Cartsen,

Tak for hjælpen - det er lige det som jeg manglede.

Mvh

Martin