S:Beretta 686
Fra : Diana

Dato : 05-01-04 13:44

Jeg har en Beretta S686 Special - afkortet; god til kvinde eller mindre
mand. Singleaftrækker, ejektor, o/u, 12/70. Skudt max. 300 skud. Ca. 20 år
gammel. Flotte tegninger, flot gevær (jeg har mødt en del misundelse..
Vurdering 5.500,-
Sælges for min. 3.500,00.
FJERN DET EKSTRA dk FRA MIN MAILADRESSE.
Vh
Diana ( Fyn )
artemis@e-mail.dk

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 05-01-04 17:13

På hvor langt hold skyder du de mindre mænd?
Undskyld
Niels

--
Nu er jeg TRÆT af spammere.
Fjern bæstet fra adressen hvis du mailer mig.

Fra : john

Dato : 05-01-04 18:30

Hæhæ den var god !

Nu du er træt af spam har jeg lige et ling til et gratis antispam program.

http://www.spamfighter.com/
/jr

Fra : Diana

Dato : 05-01-04 20:56

Tja..for dém er der jo ingen jagtregler, men til gengæld jagtsæson hele
ret - så pas på derude!

Bæstet? Nåe ja...du er jo på teledanmark...

Diana

Fra : Kurt Jensen

Dato : 06-01-04 19:43

Kunne have interesse i geværet. har du mulighed for at maile billede ?

Med venlig hilsen
Kurt S. Jensen
Grome@mail.tele.dk