Kræsen Preview i Panter?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 05-01-04 13:33

Min Preview v2.1.0 (OS 10.3.2) melder ofte om Arkivfejl typisk ved
dokumenter fra min e-Boks men også andre pdf-filer.
»Kunne ikke åbne arkivet. Det kan være ødelagt eller i et arkivformat,
som Billedfremviser ikke kender.«
Jeg fik så lyst til at hente Adobes reader, men der kan man kun vælge
mellem OS 10.0 - 10.2 og OS 10.2.1 - 10.2.6. Hm. Det går nok ikke helt
galt at hente den nyeste, meen sådan rent principielt. Og jeg er ellers
glad for Billedfremviser...
Kender I det? Er der nogle bud?
--
Poul

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 05-01-04 21:43

Poul Skovmand Thingholm <pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> mellem OS 10.0 - 10.2 og OS 10.2.1 - 10.2.6. Hm. Det går nok ikke helt
> galt at hente den nyeste, meen sådan rent principielt. Og jeg er ellers

Du kan sagtens hente den nyeste adobe reader til Pantheren og
forhåbentlig få bedre resultater med den og eboks.

Mht eboks gjorde jeg mig den lidt kedelige erfaring for 1 1/2 år siden
at lige netop pdf genereringen viste sig at være tilpas mangelfuld til
at jeg gad at rode med det. Så jeg droppede eboks, hvilket viste sig at
være lige så besværligt. Mine lønsedler fra kommunen blev ved med at
dukke op i eboks efter mange forgæves forsøg på at afmelde dem.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 07-01-04 18:36

> Mht eboks gjorde jeg mig den lidt kedelige erfaring for 1 1/2 år siden
> at lige netop pdf genereringen viste sig at være tilpas mangelfuld til
> at jeg gad at rode med det.

Ok, det er godt (eller skidt selvfølgelig) at høre, at det er
pdf-genereringen fra e-boks' side, som er gal.
Jeg henter redaeren fra adobe og ser, om den er ligeså kræsen.
--
Poul