opringninger fra Tokyo.... spam eller ?
Fra : Robert Petersen

Dato : 05-01-04 12:16

Hej med jer.

mit firma modtager opringninger fra et firma i Tokyo, som vil lokke folk til
at invistere i aktier eller noget i den stil....

kender i noget til dem ?
http://www.deverrelloyd.com/

Hilsen Robert

Fra : Martin Withus

Dato : 05-01-04 12:49

"Robert Petersen" <veng_spam_@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at invistere i aktier eller noget i den stil....

Haj Haj Robert

Ja de ringer også til mig et par gange pr. måned eller mere. Jeg har ikke
sat mig ind i sagen og fejer dem pænt af banen med det samme når de ringer.
Folk der forsøger at sælge et eller andet på denne måde har efter min mening
aldrig noget ordeneligt at sælge.

Later
\Maritn

Fra : Robert Petersen

Dato : 05-01-04 12:56

Takker for dit svar...

har lige kigget deres hjemmeside igennem... og det som jeg bemærkede var at
der ikke findes en adresse samt telefon numre på deres hjemmeside.... så
hvordan mon man kontakter dem`? jeg betragter som værende svindlere indtil
videre

Hilsen Robert