Programmering i VB i MS Office, findes der~
Fra : Ukendt

Dato : 05-01-04 11:38

Hej

Havde engang en bog om programmering til MS Office i VB eller VBA, nogen der
kan komme op med en navnet på en let god bog til dette?

Ville godt have en nyere bog til nyere versioner af office / ´win xp, faldt
over denne, men også gerne en på dansk:
"Visual Basic Applications for Office 2000 Unleashed "

Tak

To reply:
Remove the animal in my email and convert "At" and Dot" !

Fra : Dennis Olesen

Dato : 06-01-04 12:20

Jeg er igang med bogen
Access 2000 programmering med VBA
skrevet af Paul kimmel

Den er på dansk og jeg synes den er ret god.

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-04 09:45

"Dennis Olesen" <olesen@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Access 2000 programmering med VBA
> skrevet af Paul kimmel
>
> Den er på dansk og jeg synes den er ret god.

Tak, har købt den, samt "Programmering med VBA i word", en god start.

/J