S: Bedre rødvin
Fra : haga

Dato : 04-01-04 23:16

3 flasker Mouton Rotshild 1985 sælges for mindst 2400,- dkr. i 8000 området!

Fra : Michael Tidemand

Dato : 05-01-04 00:27

Dav

Jeg går ud fra at det er en 1gru ?? eller.
Hvordan har de været opbevaret ???

Michael

Fra : Gerner

Dato : 05-01-04 01:29

On Mon, 5 Jan 2004 00:27:11 +0100, "Michael Tidemand"
<michael.tidemand@adslhome.dk> wrote in dk.kultur.mad+drikke:

>Dav
>
>Jeg går ud fra at det er en 1gru ?? eller.
>Hvordan har de været opbevaret ???

Mener du hermed at salg skal foregå i denne gruppe og ikke i en markedsgruppe ?

>Michael
>"haga" <hcg@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>området!

Er det nu blevet moderne ikke at følge fundatsen ?

--
Gerner
562WU/2616hrs

Fra : Kasper

Dato : 05-01-04 01:40

> Mener du hermed at salg skal foregå i denne gruppe og ikke i en
markedsgruppe ?

Om ikke andet er det blvet moderne at du skal brokke dig...

Men ikke sagt at der skal foregå handel i gruppen, men slap da lidt af og
henvis menneskerne til et andet sted på en pæn måde... !!

Alle kan da lave fejl

Kasper

(Både min og DIN post er egentlig mere OT end hans!!)

Fra : Gerner

Dato : 05-01-04 12:45

On Mon, 5 Jan 2004 01:40:08 +0100, "Kasper" <RepzakRemoveme@hotmail.com> wrote
in dk.kultur.mad+drikke:

> [...]
>
>Alle kan da lave fejl
>
>Kasper
>
>(Både min og DIN post er egentlig mere OT end hans!!)

Du må have spist noget du ikke kunne tåle at drikke.
Jeg stiller et spørgsmål om gruppens fundats tillader salg, og straks skal jeg
overfaldes af et fjols der tror jeg skriver noget helt andet.

fut dk.snak mudderkastning.

--
Gerner
563WU/2620hrs

Fra : Hey Hey

Dato : 05-01-04 18:53

Gerner <nospamadress@postkasse.dk> wrote in

> [...]
> markedsgruppe ?

> Er det nu blevet moderne ikke at følge fundatsen ?

Nu har jeg set dig flere gange fremstå som en idiotisk netbetjent,
hvilket ser ud til at være vigtigt for din eksistens. Det er fint, men
jeg behøver ikke høre/læse om det. Du er nu i mit killfilter, så hvis
jeg på et tidspunkt er OT, må en af de andre sørge for, at det bliver
påpeget.

venlig hilsen

Lasse

Fra : MKH1

Dato : 11-01-04 03:02

Samme her. Nu gider jeg ikke læse Gerners politi rapporter mere!

Martin.