leje af minibus.
Fra : news.tiscali.dk

Dato : 04-01-04 18:36

Godt nytår til alle.
nu da julen er ovre så bliver det tid til at planlægge ferien.
vi er en familie på 4 voksne, 2 teenagere på 14, og og 5 andre børn.
dvs. vi er 11 personer som gerne vil gardasøen på ferie.
men vi vil høre om der er nogle som ved hvor vi skal leje en minebus. evt.
sverige eller nord-tyskland, gerne lidt billigt.

Lars B.

Fra : Emil Jensen

Dato : 04-01-04 23:16

> men vi vil høre om der er nogle som ved hvor vi skal leje en minebus. evt.
> sverige eller nord-tyskland, gerne lidt billigt.

Det er forbudt som dansker at køre i en udenlandsk lejet bil i Danmark.
Se evt her: http://www.tysk.dk/gamle-forum.php Det gælder også for svenske
køretøjer...

Så når I nu skal sydover må det blive i nordtyskland I skal leje en minibus.

Mvh

Emil

Fra : Lars B

Dato : 04-01-04 23:42

jeg vil gerne takke Emil for svaret, men kan du også anbefale et firma som
udlejer køretøjer.

Lars B.

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 05-01-04 09:16

> vi er en familie på 4 voksne, 2 teenagere på 14, og og 5 andre børn.
> dvs. vi er 11 personer som gerne vil gardasøen på ferie.

Det var mange

> men vi vil høre om der er nogle som ved hvor vi skal leje en minebus. evt.
> sverige eller nord-tyskland, gerne lidt billigt.

Kender sådan set ikke nogen, men prøv at søg på de gængse med "+mietauto
+bus" som søgestreng. Husk også du ikke må køre i DK med den, og nogle
steder kan du løbe ind i krav om hvidt bevis til bus, samt erhvevskort til
samme.
--
Mvh Kai Hoffmann

Læs om citatteknink på:

Fra : Jensen

Dato : 18-01-04 12:31

"news.tiscali.dk" <l.g.bork@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men vi vil høre om der er nogle som ved hvor vi skal leje en minebus. evt.
> sverige eller nord-tyskland, gerne lidt billigt.

Check her:
http://www.nbc-brandekilde.dk/

Hilsen
Flemming