Vinduer
Fra : Chriz

Dato : 04-01-04 21:53

Hej

Vi skal til at købe vinduer fo ca 80.000 og jeg vil gerne have mest
muligt kvalitet for færrest mulig penge. Vil selv sætte dem i. Har
kigget i tidligere tråde, men fik ikke nok info: Defor følgende spg. til
gruppen:

- Har du erfaringer med JPHEM vinduer. Fortæl, fortæl please

- Er der producenter du vil fraråde / anbefale

- Er der nogen der har haft brug for DVC ordningen. Her tænker jeg på om
du har fået/søgt erstatning fra et DVC medlem pga dårligt
arbejde/produkt. Eller er der reelt blot fint stempel firmaet kan
reklamere med.

Al info værdsættes

mvh

Christian

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 06-01-04 10:26

Chriz wrote:

> [...]
> du har fået/søgt erstatning fra et DVC medlem pga dårligt
> arbejde/produkt. Eller er der reelt blot fint stempel firmaet kan

Der er en meget god side med generel information her:

http://www.varme-vinduer.dk/indhold.htm

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
I'd say that Microsoft has every right to expect a user to buy a license

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 06-01-04 16:49

> Vi skal til at købe vinduer fo ca 80.000 og jeg vil gerne have mest
> muligt kvalitet for færrest mulig penge. Vil selv sætte dem i.

Nu siger mængden af penge til rådighed ikke meget. Da du jo ikke har oplyst,
hvor mange vinduer du skal indkøbe.

> - Er der producenter du vil fraråde / anbefale

Min kæreste og jeg kan på det kraftigste fråråde, at du bestiller vinduer
hos jysk vindueskompagni. Hvis du vil læse historien, kan søge på en tråd
postet af Thomas Nørgaard.

Held og lykke med dit vindueskøb.

mvh.
Mette

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 12-01-04 10:30

Mette Nylander Sørup wrote:

> [...]
> hos jysk vindueskompagni. Hvis du vil læse historien, kan søge på en tråd

Den kan jeg hverken finde her, eller på google (sjovt nok er dit indlæg på
google).

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Perhaps only a monopolist like Microsoft could get away with selling worse